-Bölüm 1-

8.6K 278 14
                                    

Merhaba arkadaşlaar. Bu hikayeye başlamam tamamen arkadaşlarım ve benim sıkılmamız nedeniyle oldu :Dd. Ama güzel bişey çıkarsa devam ettirmeyi düşünüyorum. Neyse fazla uzatmadan bölüme geçelim.

***

Mina'nın ağzından;

Liseye başlamak nasıl birşey bugün öğrenmiş olucam çünkü şuan yeni okuluma doğru yola çıktık bile. "Acaba arkadaş edinebilecekmiyim "gibi sorular kafamı doldurmaya yetti zaten. Yol uzun süreceği için en iyisi uyumak.

***

Annemin okula geldik demesiyle arabadan hışımla çıktım ve acaba tanıdığım birileri varmı diye etrafıma bakınmaya başladım. Ama kimseyi görememiştim , zaten okul Allah'ın unuttuğu biryerdeydi ama iyi bi okuldu. Yani... Sanırım. Kimseyi göremeyince hem üzüldüm hemde korkmaya başladım biraz. Sonra kapıdaki listelerden sınıfımı buldum ve o sınıfın bahçedeki sırasına doğru ilerledim. Ama maalesef yine tanıdık bir yüze rastlamadım. Müdürün konuşması nihayet bittiğinde sınıfın en üst katta (4. Katta) olduğunu öğrenip yavaş yavaş merdivenlerden çıkmaya başladım. Zaten hızlı çıkmanın yolu yoktu. Bu merdivenler insanın bacağını ağrıtıyor. Nihayet sınıfa ulaşınca baktımki 2 sıra boştu . En ön ve onun bir arkası. 2. Sırayı tercih ettim zaten 1. Sıradaki kız çok çocuksuydu. Oturdum ve yanımdaki kızla tanıştım çok iyi biri gibiydi. Adı Didem 'di. Sanırım sınıftaki en iyi arkadaşım o olacaktı. Öndeki kızla herkes dalga geçmeye başlamıştı yanında getirdiği tasarım kitabı haklı oldukları anlamına geliyordu. Tek kız hiç arkadaşı yok vs. Gibi şeyler dediler ama ben takmadım. Zaten şu ilk 2 hafta arkadaş edinmeye niyetim yoktu. Sonradan bir kaç kişi edinirdim onlarda bana yeterdi. Sonra kızın yanına bir kız daha geldi ve kızın arkadaşı olduğunu anladılar sonrada dalga geçmeyi kestiler. Cidden 40 yıllık arkadaş gibiydiler. Sanırım arkadaşı olmayan tek bendim...

Sonunda okul bittiğinde servis için aşağı inip adımı kaydettirdim ve servise bindim. Serviste kimseye bakmadım ve telefonumla uğraştım. Evin önüne gelince indim. Eve gelince kendimi yatağa attım. Çok yorgundum uyuyakalmışım.

---

Uyandığımda gece 1di sanırım. Annem uyuyorum diye uyandırmamıştı. Üstümü değiştirip pijamalarımı giydim ve bişeyler atıştırıp tekrar uyudum.

***

Sabah uyanınca rutin işlerimi yapıp üstümü giydim ve servisi beklemeye başladım. Servis gelince bindim ve çocuk gibi olan kızı gördüm. Onla aynı servisteydik anlaşilan. Biz asla arkadaş olamazdık net. Tek boş taraf tekli koltuktu oturdum ve bu sefer telefonla seğilde servistekilerle ilgilendim. Sarışın mavi gözlü ve upuzun boyuyla çok ama çoooooook yakışıklı olan çocuk binince ağzım açık kaldı ve sanırım bu yıl platoniğim bu olacak diye düşünüp kendi kendime güldüm.

***

Okula gelince servisten indim ve sınıfa gidip yerime oturdum. Adının Öykü olduğunu öğrendiğim kız gelmediği için çocuk gibi olan kız (adı herneyse) onu aradı ve nerde olduğunu sordu. Sanırım çok yakın arkadaşlar. Neyse ben yine telefonumla oynadım ve ders bitti. Kız bana döndü ve "Adın Mina'mı diye sordu. Evet dedim oda "annelerimiz tanışmışta o yüzden sordum" diye bi açıklama yapıp tekrar önüne döndü. Didem arkadakilerle ve bütün sınıfla arkadaşlık kurmuştu bile. Sanırım onunla yakın olamayacaktım.

-------

Selaaam bölümü nasıl buldunuz diycem ama yeni başladığım için okuyan yok zaten :Dd yinede söylüyorum. Sıkıldığım için başladım , çok ilerleyeceğini sanmıyorum bu hikayenin. Ki zaten bu hikaye benim ve arkadaşlarımın okul hayatını anlatıyor. Yani sürekli yeni bölüm yazamam zaten. Ekşınlı olaylar olunca yazıcam yani o olaylara göre hikaye yazmaya başladım. Neyse fazla uzatmıyım. Bu bölüm uzun olmadı Ama diğer bölüm uzun olacak. Diğer bölümde görüşmek üzereeee

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin