2 глава - Срещата на басейна

35 2 0
                                    

Гл. Т. На Анастасия
Няколко дни не се засичах с Лука и тъкмо станах и си разглеждах социалните мрежи и се договорихме с приятелките ми ( Наджя и Милицу) да ходим на басейн. Трябваше да се видим в 13 часа пред входа на басейна и да влезнем, а сега беше едва 9 и 30. Имах още време и мислех да се изкъпя.

Гл. Т. На Лука
Тези дни бях много зает и нямаше как да се засечем с нея. Все пак трябваше да помагам на мама да изненадаме нейната приятелка, която идваше от България и доколкото знам от разказите на мама, че тя има по-млада дъщеря от мен мисля, че 2 години. Е поне днес бях свободен и щях да ходя с момчетата на басейн (Вукашин, Алекса и Петър). Към 12 и 30 щяхме да сме там. Дано и тя беше там, защото мислех да я заговоря и да и поискам номера да излезем някой ден.

Гл. Т. На Анастасия
Така тъкмо тръгнах от нас и беше 12 и 32 и имах време да стигна до уговореното място. През целия път си мислех за него, как може да е толкова красив, а да няма гадже. След 10 минути стигнах на уроченото място и се видяхме с момичетата и влезнахме. И кого да видя първо... Лука и той ме видя. Гледахме се около 1 минута, ама момичетата ме събудиха от транса и тръгнахме към трибуните и се настанихме. И се смяхме по пътя, защото аз и Лука сме изпаднали в някакъв любовен транс.

Гл. Т. На Лука
Не откъсвах очи от нея. Те се забавляваха и се цопкаха във водата и по едно време Петър ми прекъсна транса:
- Е, брато не сваляш очи от новачката в компанията на Наджя и Милицу. Айде да идем да се запознаем с нея. А и нали Вуче каза , че ти е няква "роднина"
- Може айде. Без тва наистина като го гледам Лука не сваля очи от нея май нашия брат е влюбен.- каза Алекса. Засрамих се след казаното. Не съм сигурен с чувствата си, но първо трябва да се запозная с нея.

Харесва ли ви тази глава. 😀
Какво мислите, че ще има в другата глава😃.

Вечната любов ♥️Where stories live. Discover now