3 глава - Запознанството

32 2 3
                                    

Гл. Т. На Анастасия
След 30 часово чипкане във водата излезнах ме и точно 10 минути зяпах Лука и той мен зяпаше. И да не повярва човек той, Петър и Алекса идваха насам . Дойдоха до нас Петър целуна Наджя. Е тва е нормално, защото те бяха заедно .
И Петър пита Наджя:
- Коя е новата ви приятелка?!
- А да забравих да ти кажа за нея. Тя е родена тук, но майка и се е преместила със нея и брат и в България преди колко години беше Анастасия?!
- Преди 9 години...
-  Да тва е Анастасия, момчета...
След това ми се представиха и бях хванала ръката на Лука това просто не знам кво да кажа бяха наистина меки.

Гл. Т. На Лука
Имаше божествено тяло просто не можех да откъсна очи от нея. И ръцете и бяха така меки като на бебешко дупе. И нейната ръка се губеше в моята. Разбрах, че е на 15. Не си представях такова момиче да е на 15. След 15 минутов разговор ние отидохме във водата, а момичетата си останаха да се сушат.

Гл. Т. На Анастасия
Наджя започна веднага започва да говори:
- Човек видяли как те гледа Лука?!
- Да видях и дори го усещах как ме гледа.
- Вижда се от километри, че е хлътнал по теб.
- Да бе да точно по мен. Аз не съм чак толкова красива.
- Добре щом казваш, ама аз ти казвам истината.
След този разговор се зачудих над чувствата си дали нали и аз наистина го харесвам...

Съжалявам, че е толкова кратка, ама я писах в 12 през нощта и ми се спеше 🤣♥️

Вечната любов ♥️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang