După ce se termină orele ,plec repede din sala de clasă ca să vorbesc cu Cristall despre clip. Intru in masina si o sun de cateva ori ,dar nu-mi raspunde.Dau sa pornesc masina ,aud o bătaie in geam.Deschid geamul si cand ridic capul este Emma!
-Hey!Cum mai esti?~imi zice igrijorată
-Sunt bine acum,dar mă grabesc să ajung undeva.
-Audrey ,te cunosc si stiu ca te apasă ceva,si ca iti e greu sa -mi spui ,dar eu sunt aici dacă ai nevoie !
Tocmai dupa ce am vorbit cu tine am auzit despre clipul online!
- Se pare ca toti l-au văzut!Si cine a vrut sa -si bata joc de mine ,a reusit!
-O să te ajut sa gasesti persoana care v-a filmat.
-Em,stiu ca nu am mai vorbit lunile trecute si chiar ti -am simtit dorul!
-Stiu,si eu la fel!
-Mă bucur ca am rezolvat si problema asta.Origoliul nu m -a lăsat sa vin si să discutăm după ce n-am vorbit lunile trecute.
-Nu te judec pentru asta,vreau doar să ne intelegem din nou,să iesim in oras,să mergem la scoală impreună,nu să ne intalnim accidental pe holuri,si să ne evităm!
Dupa ce aud toate astea,cobor din masina o iau in brate si apoi plec către casa lui Cristall.
Cand ajung in fata usii,apas pe sonerie iar mama ei imi deschide si pornesc spre camera lui Cristall.Deschid usa si o vad intinsa pe pat ,avand in jurul ei poze cu noi doua.Imi indrept privirea in ochii ei si mă duc să o imbratisez.Cand mă desprind din imbratisare se uita in ochii mei si zice:
-Audrey ,nu pot sa traiesc stiind toata lumea ce am facut ,ce sunt si mergand pe strada iar apoi cei din jur intorcandu-se pentru a se mai uita o data la mine...
-Ba poti ,si o să rezolvam asta impreuna!
O sa uite toti dupa ceva timp cele imtamplate,si nu o sa mai fim noi stirea momentului in scoala.
-Ma intreb daca nu cumva a aflat si mama ceva!
-Noi trebuie sa ne continuam viata ca inainte ,astfel nu o sa uitam.
-Poate ca asa e,dar simt nevoia de o pauza intre noi!
-Cristall,nu face asta!
-Ba da ,asta e cel mai bine pentru noi,iar pana vom fi iarasi impreuna ,daca vom mai fi,promite-mi ca vei merge mai departe si ca nu -ti vei face niciun rău! Promite-mi ~imi zice cu lacrimi in ochii...
-Iti promit!~acestea erau ultimele cuvinte ,inainte sa ne despartim
Apoi ies din camera ei ,ducandu-ma la masina mea plecand de acolo.
Multumesc tuturor care cititi!Sunt recunoscatoare voua si chiar daca nu am mii de oameni care citesc ,deja simt ca voi care sunteti ma bucurati ca apreciati ceea ce cred ca este un inceput pentru mine! Scriu la aceasta carte cu sufletul,exprimandu mi ideile pentru voi!Daca simtiti ca vreti sa spuneti ceva ,scrieti mi la capitole sau in privat.... Va pup
La medie este Emma , iar aici Audrey
CITEȘTI
Cine este criminalul ?
RomanceTi s-a intamplat vreodata ca toate persoanele apropriate sa iti ascunda ceva? Sau sa faci tot posibilul pentru a alege corect? Citeste si vei afla raspunsul la aceste intrebari. Emma este o fata de 17 ani din Lakewood,care afla ceva ingrozitor despr...