24.rèsz

1.6K 99 12
                                    

Nem merted felvenni hajnalok hajnalán,tehát csak lenémítottad és visszaaludtál. Másnap reggel amikor felkeltél akkor láttad,hogy az illető azóta már 5ször hívott. Próbáltad le sem szarni,így gyorsan felöltöztél,és behajítottad a táskád aljára a telefonod. Majd egy gyors zaba után elindultál az iskolába. Leültél a szokásos helyedre,és szorgosan kerested Todoroki jelenlétét,akit sehol nem találtál. Ígyhát a fejedet a táskádra hajtottad,és vártad Aizawát. Majd valaki megbökdösött. Felfordítottad lassan a fejed,és megpillantottad Minát és Tsuyut.
-Hé minden oké?-kérdezték egyszerre
-I-igen,csak rosszul aludtam.-probáltál hazudni.
-Értem. Lenne kedved valahova eljönni suli után?
-Hát öm...meglátogatomTodorokit. Deee ti is jöhettek.-mondtad,majd érdekes mosollyal össze néztek.
-Hmm mègsem érek rá. Megígértem anyukámnak,hogy öhm....ja.-vakarta tarkóját Mina,majd elfutott.
-Uu én sem. Sietek haza. Bocsi [T.N]-chan.-tette állához a mutató ujját Tsuya. Ekkor elmentek,te meg megszeppenve nézted,ahogy elmennek és kuncognak. Majd megérkezett Aizawa-sensei.
-Mindenki üljön le a helyére. Mivel közeledik a félév és vele együtt a vizsga,ezért ma arra fogunk készülni. Mindenki fáradjon az udvarra.-Majd miután ezt megtettétek,egy sorban felálltatok.
-A mai gyakorlatunk a csoportos munkára épül. Mivel Todoroki nincs itt,így párosan vagyunk.-mondta Aizawa,majd a mondat vègére a földre szegezted a fejed amire Kiri a könyökével meglökött,és egy mosolyt ütött az arcára. Ami egyből boldogabbá tett...

-Ötös csapatokba álljatok. A csapattársaitokat ti választhatjátok.
-[T.N]-chaaan!-rohant hozzád Mina
-Lehetek veled?
-P-persze.-mondtad zavarban. Majd még a csapatotokban volt Denki,Kyoka és Tsuyu
-A feladat a következő:véletlenszerűen kiválasztunk 2 csapatot,akiknek megkell küzdeniük egymással. Lesz egy ajtó,ahhol ha kimentek megnyertétek a feladatot. Majd elmondjuk,hogy az hol lesz. A vizsgán hasonló feladat lesz,szóval vegyétek komolyan. Sok sikert mindenkinek.
-Aizawa-sensei egy-egy papírdobozból kihúzott egy-egy lapot,melyre a csapatok voltak ráírva. Az első csapat a C csapat volt az E csapat ellen.
A csapat:
Tokoyami
Momo
Lida
Ojiro
Sato

C csapat:
Shoji
Uraraka
Toru
Aoyama
Mineta

Jelenleg nem izgultál ugyanis úgy vélted,hogy erős csapattársaid vannak. Leültél velük,és valami stratégiát probáltál velük megbeszélni. A ti tervetek a következő volt:Mivel itt az ajtó elérése a cél,minél gyorsabban megközelítitek az ajtót. Kyoka a képességeivel kihallgatja,hogy hol járnak az ellenfelek. Ha találkoznátok velük,mindenkinek harcolnia kell velük,ugyanis az nem lenne fer,ha egy ember harcol,a többi meg a falnàl bújkál.
A tervetek szerintetek jó volt,tehát márcsak arra vártatok,hogy ti jöjjetek. A feladaton belül annak örültél a legjobban,hogy Todoroki nincs itt,így nem okozhattál neki sérülést vagy csalódást.A C csapat sikeresen megnyerte ezt a feladatot. A következő a B csapat ellenetek,vagyis a D csapat ellen.

B csapat:
Deku
Kacchan
Kiri
Sero
Sato

D csapat:

Te
Denki
Kyoka
Mina
Tsuya

Elég erős ellenfeletek volt,és az már nem is érdekelt,hogy Deku és Kacchan hogy került egy csapatba. Majd elindultatok a helyszínre,és elindították a feladatot....

Szívembe zárva[BNHA fanfiction]-[!BEFEJEZETT!]Where stories live. Discover now