11.rész

2.1K 133 7
                                    

-A feladat a következő:négyes csapatokat fogtok alkotni, ahhol 2gonosztevő és 2hős van. A hősöknek a feladatuk megvédeni egy kijelölt bázist,de ha ez nem sikerül nekik az adott időn belül,akkor a gonosztevők nyernek.-mondta Aizawa,majd alaposan keresgettet a csapattársaidat...előszöris Mina felé pillantottál,de nekik megvolt a csapatjuk.
-Bocsi [T.N]-san. Majd máskor.-mondták. Rápillantottál Urarakára,de neki is megvolt a csapatja. Majd eleged lett,és gondoltad magadban,hogy a sorsra bízod magad.
-HÉ TE!-ordította valaki....mindenki tudja valószínűleg kiről van szó....-majd hátra fordultál. Ott volt Todoroki,Khirishima és Bakugou.
-[T.N]-san ide jöhetsz!-integetett Khirishima,ekkor te egy kamu mosollyal fogadtad kedvességüket.
-Most döntsétek el,hogy kik lesznek a gonoszok,és kik a gonosztevők.-mondta Aizawa
-Okés. Tehát mi leszünk Bakugouval a gonoszok!-mondta Khirishima,majd Bakugou vállára tette a kezét
-ERESSZ EL!-mondta. Majd Todorokira néztél,aki csak fapofát vágva bólintott.

-Rendben az első csapat akkor nem lesz más mint! Aoyama,Uraraka,Tsuya és Ojiro. A gonoszok Aoyama és Ojiro,a hősök meg Uraraka és Tsuya.-jelentette ki Aizawa,majd mindenki a vetítő(nem tudom hogy írjam) felé vette az irányt,hogy nézze a harcot. Todoroki ott állt mögötted a falhoz dőlve. Gondoltad odamész hozzá.
-Todoroki-kun. Van valami terved?
-Még nincs. Gondolkozzunk. Ameddig nem láttuk a bázist amit védenünk kell,addig nincs értelme tervnek-mondta,majd elfordult és menni készült. Ekkor megragadtad a kezét.
-Todoroki-kun!-mondtad,majd ekkor hátrakapta a fejét és csillogó szemekkel bámultátok egymást.
-Mi az?-mosolyodott el egy kicsit
-Olyan érzésem van,mintha haragudnál rám.-mondtad,majd elengedted Todoroki kezét,ekkor ő újra megragadta a kezedet,és közelebb ment hozzád.
-Igen haragszom rád! Azt hiszed,hogy hibás vagy amiért legyőztel.-mondta,majd összekulcsolta az ujjaitokat,amitől kipirultatok.
-Én nem szeretek harcolni azokkal az emberekkel,akiket szeretek.
-Hmm..tehát szeretsz-buktatott le
-Ne-nem úgy értem.-mentegetőztél
-Ez nem egy harc volt,csupán egy gyakorlat. Én is sebeztelek benne,te is engem. Kvittek vagyunk.-mondta,majd megölelt. Todoroki háta mögött láttad Khirishimát,ahogy titeket parodizál. Elkeztél mosolyogni,majd Todoroki vállára hajtottad a fejed.
-[T.N],Khirishima,Bakugou,Todoroki. Készüljetek! Ti lesztek a következők.-jelentette ki Aizawa 2perccel a meccs befejezése előtt. Ekkor Todorokinak a derekadra csúszott a keze,és óvatosan ellökött magától.
-Nyerni fogunk-kacsintott,te meg csak bólogattál vörös fejjel. Majd vége lett a meccsnek,és elindultatok a harcmezőnyre....

Szívembe zárva[BNHA fanfiction]-[!BEFEJEZETT!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora