del 1

291 5 1
                                    

Jeg våknet. klokka var 07:03. enda en slitsom skoledag.. jeg gikk på insta og likte ett par bilder. etter jeg ble sammen med isac hadde jeg faktisk fått 100k followers. jaja. jeg gikk på badet og kledde på meg en svart topp og en jeans. jeg tok på meg sminken og gikk ned. jeg tok et eple og spiste det. nå var klokka 07:45. jeg sa hade til mamma og sprang i gangen og tok på meg sko og en cardigan(?) så sprang jeg ut døra med sekken på ryggen. jeg hadde 10 min på meg. jeg bruker vaneligvis 15 min men idag sprang jeg.

jeg var framme 5 min før det ringte inn. jeg gikk til isac. "hey babe" sa han og ga meg en klem. "hei kjekken" svarte jeg og kyssa han. jeg sa hei til resten av 'gjengen'. det kom noen bort til oss og spurte om å få bilde. vi svarte sefølgelig ja. etter vi hadde tatt bilder ringte det inn. vi gikk inn og satte oss på plassene. "hei dere. idag skal det begynne ei ny jente i klassen, hun heter anna" sa læreren. hun hadde på seg en gjennomsiktig(?) magetopp og en rosa bh. hun hadde på seg en stram bukse. hun hadde langt blondt går og stod å blåste bobler med tyggisen. for ei sikkelig hore... (sorry vist du heter anna). jeg så bort på isac. han stirret på puppene til anna. "isac" sa jeg og dulta borti hånda hans. "hum hø?" sa han. "fyfaen" sa jeg og himla med øynene. isac er en gutt som er opptatt av pupper osv. jeg har jo ikke småe pupper men de er ikke store som anna sine. anna stirra på isac og flørta. han smilte. fyfaen hun derre anna fitta kan bare holde seg unna isac eller så er hun død.

det var friminutt og jeg var med isac. han stod bare å stirra på hun derre anna. jeg kyssa han. han kyssa ikke tilbake. han bare trakk seg unna. fyfaen. "neivell" sa jeg og gikk. " nei D/N vent" sa han. jeg snudde meg rundt og så på isac. "hva er det nå da? hvorfor stirrer du på anna.? hvorfor trakk du deg unna?" sa jeg og merka att jeg faktisk hadde lyst til å gråte. "hun er digg da.." sa han. "herregud isac. du er kjæresten min.." sa jeg mens en tåre rant ned på kinnet mitt. "jeg vet. jeg elsker deg men jeg må da få se på andre damer også da? du kan se på andre gutter." sa han. "vet du hva? det virker ikke som om du vil være sammen med meg lengere" ropte jeg mens tårene rant. "D/N da.. jeg vil jo det" sa han og prøvde å kysse meg. jeg trakk meg unna. "åh?? så det er derfor du ser på andre damer og sier til meg att de er digge?" ropte jeg igjen. alle sammen stirra på oss. "D/N sorry..." sa han. "sorry er ikke nokk. isac jeg elsker deg mer en allt annet. men vist du skal være sånn så tror jeg det er best vi slår opp.." sa jeg litt roligere men tårene rant. "GREIT. ANNA ER MYE FINERE EN DEG" ropte isac. damn den svei. "PELL DEG TIL HELVETTE DIN JÆVELA KUKSUGER. BARE STIKK TIL ANNA DU. DRIT I MEG. JEG KLARER MEG" ropte jeg og slo isac i ansikte så han begynte å blø neseblod. jeg sprang til jentedoen og låste meg inn. jeg satt å gråt. jeg hadde mista den beste persjonen i hele mitt liv. anna er serr død. fyfaen hun ødelegger livet mitt.

etter noen minutter bestemte jeg meg for å gå ut igjen. men først sjekka jeg hvordan jeg så ut. jeg var rød rundt øynene og hadde mascara i hele ansiktet. men jeg bryr meg ikke. jeg gikk ut. da jeg kom ut så jeg noe jeg helst ikke ville se... 

** dramaaaaaa. wohoo. en ny del etter en lang pause. hva tror dere D/N ser? håper dere likte delen. elskerdereee!! xoxo- nora**

the day i met my idol sesong 2Where stories live. Discover now