del 2

153 12 2
                                    

de kyssa.. DE KYSSA RETT FORRAN MEG! "fyfaen isac" sa jeg og gikk forbi han. " HORE" ropte han etter meg. jeg brydde meg ikke. jeg gikk hjem, jeg dreit i skolen. jnår jeg var hjemme så tok jeg ALLE bildene av meg og isac på rommet mitt og lå de i i nen skuff. jeg bare klarer ikke å kaste dem. vi har hatt det så fantastisk sammen og plutselig blir han en jævelig fyr.. jeg så på bildene av meg og isac. både de på mobilen og de jeg lå i skuffen. jeg kjente en tåre renne nedover kinnet mitt.

jeg gikk inn på instagram og lå ut ett bilde der det sto 'well, today was my worst day ever. i had a fight with isac and  guess im single now:('. alle kommenterte 'WHAT?? NOO' og 'NOOOO' og noen kommenterte 'yes now you can get my girlfriend' . isac likte bilde. han sendte meg ett bilde på DM. jeg så på bilde.. det var en video av han og anna som lå i senga og klinte.. jeg kunne ikke tro det. gjett hvem jeg skal begynne å flørte med nå??

danu,jeg skulle flørte med danu. danu og isac er bestevennerr og danu har fortsatt følelser for meg. jeg ringte danu og ba han om å komme. han sa ja og sa att han var på vei. da han kom så gikk vi opp. han så på meg, jeg så på han. han bøyde seg nermere og vi kyssa. det føltes feil men jeg måtte gjøre det for å såre isac. vi begynte å kline. vi trakk oss ifra hverandre. 'damn' sa danu. jeg bare smilte..

**en ny kort del til dere. sorry for att vi ikke skriver så mye men vi har ikke tid. xoxo- nora**

the day i met my idol sesong 2Where stories live. Discover now