JEON

340 42 1
                                    


setelah sampai di rumah mewah milik jeon.jungkook mencempung tubuh genit jihyo lalu berlalu memasuki bilik khas untuk gadis itu.

jihyo yang meronta untuk dilepaskan menyebabkan jungkook hampir terjatuh ketika menaiki anak tangga.

jungkook mendengus kasar.lalu dihempas kan tubuh gadis itu diatas katil.

"tch kau bernasib baik aku tak MAKAN kau harini!kau kena ingat ada peraturan dalam rumah ni"

"dan kalau kau langgar peraturan yang aku bagi ni kau tahula apa nasib kau huh perempuan simpanan"

kata kasar jungkook membuat jihyo semakin kuat menangis.jungkook yang menyampah terus meninggalkan bilik tersebut lalu dilemparkan kertas peraturan  terlebih dahulu.

setelah jungkook beredar,jihyo mengambil perlahan kertas rules yang lelaki itu sediakan.

         "JEON JUNGKOOK RULES"

-tidak dibenarkan untuk mencuba lari dari aku

-ikot semua arahan aku tanpa bantahan

-jangan buat sesuatu yang aku tak suka

-jgn MENIPU

jihyo mengetap bibir rules yang diberi amat sukar untuk dia buat.

click

terlihat pembantu jungkook iaitu hanbin membawa tuala dan beg baju

"puan?ini tuan muda jungkook suruh puan mandi dan baju jangan risau,tuan muda dah sediakan untuk puan"

jihyo dengan tiba ii menarik tangan hanbin membuat laki itu terkejut

"tuan...tolong saya tuan..tolong keluarkan saya dari neraka ni tuann.tolong...."jihyo mulai melutut dihadapan hanbin,hanbin baru ingin mengangkat jihyo semula namun
...

tepat jungkook disebelah hanbin merengus kasar sebelum ditamparnya jihyo kuat

mata helangnya memandang hanbin.seperti mengikut arahan hanbin keluar dari bilik meninggalkan jungkook dan jihyo..dia serba salah namun dia takut dengan jungkook.siapa tidak kenal jungkook?seorang yang tidak ada belas kasihan membuat kan semua orang takut dengannya.

jungkook menarik kuat rambut jihyo sehingga gadis itu mendongak keatas.jihyo mengadu kesakitan

appo!

jungkook mendekat kan bibirnya ditelinga jihyo.terlalu dekat dan..

"kau dah langgar peraturan aku song ji hyo.dan kau kena terima padahnya"sempat digigitnya sedikit telinga gadis itu.

jihyo memegang tangan jungkook dengan meminta rayuan

"tuan tolong maafkan saya kalini je.tolong tuan saya janji saya xbuat dah"

jihyo tau janji akan memakan dirinya sendiri namun dia terlalu takut dengan jungkook.dia memandang jungkook lama

"tch.ok kalini aku lepaskan kau,kau buat lagi kau tau la nasib kau jihyo" selesai berkata jungkook menyuruh jihyo mandi dan memakai baju yang dia beri.



VIOLENCEWhere stories live. Discover now