Bu gün okul vardı ve benim sabahtan dersim vardı. Duş aldım,giyindim. Tarzım:
- Kot
- Gömlek
- Hırka
- Adidas
Giyindim ve aşağı inmiştim. Mert kalkmış,annemle babamda hayla uyuyordu.
- Uyanmadılar mı?
- Hayır.
Merte'le kahvaltı edip çıktık. Mira'yla Eylül Mira'nın arabası ile gitmişlerdi ondan bizde direk okula geçtik. Okula gidince. Müzik hocası beni gördü
- Yaman.
- Buyrun hocam.
- Senle Mira konser yarın.
- Tamam hocam.
- Hadi Mira müzik odasında prova yapın.
- Tamam hocam.
Müzik odasına indim. Mira piyano başındaydı.
-Günaydın prenses.
-Günaaydıın.
- Hemen başlamışız bakıyorumda.
- Evet hadi gel.
O gün derslere girmeyip Mira ile şarkıya çalıştık. Akşam olmuştu. Mert benim arabayı aldığı için Mira'yla beraber döndük. Eve girdim. Akşam yemeğini yiyip,duş alıp hemen yattım. Müziği son ses açmıştı. Dinlerken uyumuşum.
Sabah kalktım duş alıp giyindim. Konser olduğundan klasik giyindim.
- Gömlek
- Ceket
- Pantolon
- Saat
Aşağı indim,kahvaltı edip Mert'le çıktık. Okula varınca konser alanına gittik. Hazırlıklara başladık. Mira'yla son kez bir prova yaptık ve sıra bize geldi.
Ah Bu Ben
Zor olsa da galiba dönüyorum sana
Gel dersen hemen
Çağırmazsan geçerken
Yerle gök arasında bir yerde
Sen beni tanımazsın
Severim de söylemem
Sen beni uzak sanırsın
Bilirim söz dinlemem
Ah bu ben kendimi nerelere koysam
Saklansam bir yerlerde gizlice ağlasam
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
Çekilsem sahillere hayaller mi kursam
Şarkı bitti.Alkışlarla sahneden indik. Çok güzeldi. Ona resmen yine aşık olmuştum.
- Tebrik ederim prenses.
- Sağol prens.
Mira'nın arabasını Eylül'le Mert aldığı için biz benim arabayla döndük yolda Ah Bu Ben şarkısı çalınca baya garip oldu. Şarkıyı son ses açtım ve tekrardan söyledik. Eve gelmiştik bu akşam kutlama vardı bizim evde havuz başı partisi yaptık. Saat baya geç olmuştu. Mira bizim bahçeden kendi bahçelerine geçti Eylül'de onlarda kaldı. Bende duş alıp yattım. Şarkıyı mırıldarken uyumuşum. Sabah olmuştu. Derslerimiz geç olduğundan ben Mert,Mira ve Eylül kahvaltı edip çıktık. Okula gittiğimizde herkes ben ve Mira'yı tebrik ediyordu. Bu gün benim 3 dersim vardı ama Mert,Eylül ve Mira'nın 4 dersi vardı onları beklerken kahve alıp boş bir yer geçtim. Kulaklığımı taktım ve sesimizi kaydetmiştim. Bir ders boyunca sürekli aynı şarkıyı son ses dinleyerek geçirdim. Dersleri bitmişti. Eylül'le Mira'yı alışveriş merkezine bırakıp eve geçtik. Biraz yüzdükten sonra duş aldım. Mert'le PSP oynadık. Akşam yemeğini yedim ve biraz havuz başında gitar çalmaya gittim. Ah Bu Ben Şarkısını söylerken Mira geldi.
- Birileri hayla şarkının etkisinde.
- Biraz öyle oldu prenses.
Ben şarkıyı tekrar çalmaya başladım bu sefer Mira da bana eşlik etti bu seferki çok romantikti ama biz hayla kankaydık. Şarkı bittiğinde Mira eve döndü bende ses kaydını dinlerken uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son ses
RomanceOnunla bir gün daha geçti ama arkadaş olarak hatta kanka olarak. Ona nasıl seni seviyorum diyebilir nasıl çıkma teklifi edebilirim ondan beklemek biraz aptallık. Bir kızın erkeğe çıkma teklifi ettiği nerde görülmüş. En iyisi susmak.