Bicara Penulis ❤

12 1 0
                                    

Assalamualaikum pembuka bicara

ALHAMDULILLAH.. Syukur kepada Allah. Novel 'Penantian Cinta' hasil karya nukilan ima ini telah siap ditulis sepenuhnya. Kini, novel ini telah diterbitkan ke dalam bentuk pencetakan digital eBook. InsyaAllah jika diberi rezeki, ruang dan peluang novel ini juga bakal diterbitkan ke dalam bentuk cetakan buku.

Di ruangan ini, ima ingin dedikasikan ucapan jutaan TERIMA KASIH buat..

✿ Suami dan anak tercinta - yang sentiasa memberi sokongan kepada ima dalam meneruskan minat di dalam bidang penulisan dengan menerbitkan hasil karya nukilan kedua ima ini. Mungkin jika tidak, hanya akan kekal menjadi koleksi tatapan di alam maya tanpa disedari.

✿ Keluarga tersayang ima - yang tidak tahu langsung anak, menantu, kakak, adik dan cucunya telah berkarya selama 10 tahun genapnya.

✿ Sahabat setia ima - Mun, Fiza, Atul, Azuria dan kawan-kawan yang setia membaca secara langsung mahupun tidak langsung dalam memberi tunjuk ajar dan tak lupa juga pada yang mengkritik. Ada yang pedas tapi ima telan jua lagak makan sambal belacan. Pedas tapi best!

✿ Pihak Penulisan2u - yang pernah meneliti dan memberi respon kepada hasil karya ima ini. Di samping, memberi ima peluang kerana sudi menerbitkan sebahagian daripada karya ini di laman sesawang mereka pada suatu ketika dahulu.

✿ Pembaca setia novel hasil karya Ima Fatima di alam maya atau realiti - teruskan berdoa dan memberikan sokongan kepada ima untuk menulis karya yang lebih bermutu dan bernyawa lagi selepas ini. InsyaAllah..

 InsyaAllah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Penantian CintaWhere stories live. Discover now