Yıllar sonra aldığımız karar ile eski (arkadaşlarımla!) beraber. Bir tatile çıkacaktık yıllar geçse bile adı sakin kendisi berbat olan ihaneti es geçip eskiyi unutup. Tekrardan yeni bir sayfaya başlamak adına beraber hiç bir şey yaşanmamış gibi tatile gidecektik. Tamda anlaştığımız üzere bavulumu sürerek karşıda ki (arkadaşlarımın!) yanına geldi. Hepsini bir süzerken değişmeyen iki şey olduğunu gördüm birincisi
Jung hoseok her zaman ki gibiydi giydiği askılı renkli pantolunu ve gömleği kırmızı papyonu ve inek gözlükleri sahi bu çocuk neden hiç değişmemişti ki ? Eskiye göre Jisoo (unnie!) Siyah uzun saçları yerini mora bırakmış. Makyaj yapmam dediği yüzü boya ile dolmuş aşırı kısa giymeyeceğim dediği elbiseler ise o kadar kısa idi. Yalanlara tahammülüm yok. Lalisa'ya baktığımda ise gözlerimi alamıyorum ! Diyebilirsiniz ama ben alabiliyorum. ilk başta erkek gibi gördüğüm kızın siyah kısa saçları yerine sarı kahküllü. Saç gelmişti üstündekiler bakarak baba parası kullanmayı öğrenmiş olduğunu garantiliyor. Yan taraftaki Chaeyoung ise tamda insanların hayalinde ki prenses imajını yaratıyordu evet. Sarı saçları yerini kızıla bırakmış ve böylelikle çok çekici gözüküyordu. Sevimli olan yüzü bu sefer olduğundan ciddi idi. Biliyorum Chaeyoung aramızda en çok hırpalanan ve zarar gören sensin biliyorum. Ve senin bu zamanlarında yanında olamadım Chaeyoung çok üzgünüm özür dilerim. Ona en içten gülümsememi sundum oda içten bir gülümseme sundu. Chaeyoung ile iyi anlaşacağız diğerleri için aynı cevabı veremem. Seokjin'e baktığımda ise pembe saçları yerine siyah vardı. Ve renkli giydiği elbiseler yerine siyahi bir uyum içeriğinde idi en az zarar gören olsa bile en çok etkilenen oydu. Bir kez daha Seokjin'e nefretimi bahşediyorum. Yanın da duran Namjoon sert bir suilette ve her an birine saldıracak gibi bir amaç vardı. Sana o zamanlar inanmadığım için pişmanım Namjoon keşke bizi uyardığın zaman dinleseydik. Yanında duran Park Jimin tanrım yüzünü dağıtmamak için kendimi zor tutuyorum. Yüzünde ki silinmeyen o yapmacık gülümse inanki çok sinir bozucu. Sarı saçları ile dışı şirin dursa bile. İçi için aynı sözleri söyleyemeyeceğim. Giydiği pahalı elbiseler ise ne kadar değiştiğini belli ediyordu zaten!
Taehyung bir zamanlar hepimizin iyiliğini isterken o gün nasıl da kötü çocuğa dönüşebildin ? Aklım almıyor. Her zaman ki kare gülümsemesi yoktu yüzünde pişmanlık ve utanç vardı. Sert giyiniş tarzı kızları çokça etkileyebilir. Bir zaman ki gibi. Yoongi seni uykucu haylaz. Bizi yalanlarına nasıl düzenbaz ettin söylese ne ? Saçlarını maviye boyatmış üstünde ise nefret ettiğin elbiseler vardı. Adam olamamışsın yazık sana Yoongi hemde çok yazık. Ve değişmeyen ikinci şey bakışlar beni aldattığın zaman ki bakışlar ile bana bakma Jeon Jungkook senden hep nefret edeceğim. Ben senin beni aldatmadan çokça etkilenmişken sen kolunda sürtüğün ile evimd geldin. Aramızda ki gergin havaya ve sessizliğe bir son vermek amacı ile sahte öksürüğümü ortaya koydum. Yüzüme ise en yapmacık gülümsemeyi. Evet şimdi iyiydik ama gelecekte perişan.Jennie: "Eee nereye gidiyoruz?"
Evet arkadaşlar umarım seversiniz ben shipler konusunda kararsızım aslında
Jenkook
Jirose
Namsoo ve Yoonsoo
Taelice
Yapmak istiyorum. Sahipler hakkında ki görüşlerinizi lütfen yorumlara belirtin.
Bir daha ki bölümle görüşmek üzere.