2. Bölüm

50 2 2
                                    

Jennie'nin anlatımı ;

Soruma yanıt olarak Hoseok cevap verdi Hoseok o gün orada yoktu daha doğrusu 2 ay önceden tatile çıkmıştı.

Hoseok; tatil için kasabaya gideceğiz orada fazla kişi olmaz emin olun

O çok sakin her zaman da öyleydi o gerçekten iyi bir arkadaş. Ama sonradan kararımın değişeceğini bilmeden.

Lalisa; ıyy orada bir sürü böcek vardır.

Lalisa huyların çok değişmiş 4 yıl önce doğayı seven kız doğa ile iç içe yaşayacak diye korkuyor Tanrım ben nasıl arkadaşlar edinmiş ?

Hoseok;  Merak etme lili orayı  temizlettim.

Lalisa; Lalisa

Hoseok; Efendim?

Lalisa;  lili değil Lalisa

Hoseok;  Pardon Lalisa

Jungkook; eee hadi arabaya herkez ?

Onun sesi ile bakışlarım direk Jungkook'a gitti oda zaten deminden beri bana bakıyordu. Hep beraber arabaya bindik bu araba genişti toplam  9 koltuk vardı 11 kişi olmamıza rağmen sığmıştık Chaeyoung Hoseok ve ben yan yana oturuyorduk.  Aramıza da gergin bir hava mahkumdu. Bu gerginliği bitirmek amacı ile konuşmaya başlayan Jimin olmuştu.

Jimin; Eee yıllar sonra buluştuğumuz için heyecanlımızsınız ?

Chaeyoung;  Hepimiz geçmişi atlatamadık Jimin-sshi

Jimin;  Hepimiz değil Chaeyoung

Chaeyoung içten içe sinirlendiğini hissedebiliyorum elimi omzusuna koydum güven verircesine. Chaeyoung bana döndü ve gülümsedi biz böyleyiz işte birbirimize küs kalamayız.

Lalisa; aynası olan varmı ?

Jisoo; Ben de var Lalisa-sshi ne yapacaksın ?

Lalisa; Makyajımı tazeleyeceğim

Jisoo; bana lip balmımını verirmisin ?

Lalisa;  Tabii veririm Jisoo unnie

Tanrım eğer eskiden olsaydık bir kızın makyaj yaptığını görünce ''hangi erkeğin altında için boya fırçasına dönüyorsun'' derledi şimdi ise ''bana lip bakımını verirmisin göz devirerek. Cama baktım cama baktığım an ormanda ki ağaçların arasında bize bakan çocuğu görmem ile beynim işlevini kaybetti onun korkunç yüzü ona baktığımı fark edince oradan hemen kaçtı. O kim di ki ? Yardıma ihtiyacı olabilir ?

Jennie;  JUNGKOOK HEMEN ARABAYI DURDUR!

Jungkook; NE?!

Jennie;  AKRABAYI DUDDUR!

Jungkook ani frenle arabayı durdu durduğu an o çocuğu gördüğüm tarafa koştum. Yoktu orada ya başına bir şey gelmişse.

Yoongi; Jennie ne oldu ?

Jennie; Küçük bir çocuk gördüm.

Hoseok; Burada bizden başka kimse yok ?

Jennie;  Yardıma ihtiyacı var gibiydi ?

Taehyung; Bizden başka kimse yok.

Jennie;  VAR

Namjoon; Jennie yorgunusundur hayal görümüşüsündür

Jennie; hayal olamayacak kadar gerçekçiydi

Jungkook; Kimse yok orada Jennie

Ellerimi tuttu ellerini sert bir şekilde itip arabaya bindim neden inanmıyorlar ?gördüm ben orada bir var.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lanetli TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin