Familiile

7 4 0
                                    


Magda pov

Ma trezesc din cauza lumini și a televizorului de jos ce se auzea pana la mine în camera. Of... Chiar nu-mi place ca trebuie sa merg azi la scoala... Azi am ora cu domnul de biologie, Rick Mertens, acest prefesor nu-mi da prea multa singuranta. Cobor după ce mi-am făcut rutina zilnica. O vad pe mami cum sta pe canapea și se uita la știri iar eu sunt gata sa plec pe usa și sa merg la școală.

M:stai asa domnișoară
Eu:cât pe aici
M:unde crezi ca te duci asa nemâncata?
Eu:la scoala
M:fugi și mănâncă
Eu:uite mami nu mai am timp tre sa plec te iubesc!
M:of

Iau un mar de pe masa o sărut pe obraz apoi fug pe usa spre stația de autobuz. Era sa îl pierd dar bine ca ma văzut șoferul și a oprit. Stau în autobuz plictisita pentru ca Lisa pleaca cu tatăl ei la scoala... Norocoasa. Vad o fata noua ce sta singura pe scaunul din fata mea, nu am mai văzut-o, îmi spun asta în minte și ma uit la ea. E posibil sa fie o noua eleva mereu apar copii noi... Sau nu am mai văzut-o și dacă asta e înseamnă că nu sunt atenta înjurul  meu ori sunt prea cu nasul pe sus sa observ alți oameni de cât prieteni mei din cercul meu. Când ma gândesc la asta știu ca sunt cam antisocial.

-Mama a avut dreptate

Spun eu asta cu o joce joasa și putina depresie în ea cu o mica dezamăgire. Ajunge și autobuzul într-un final și cobor  văzând-o pe Lisa cum ma așteaptă în curtea liceului. Merg la ea.

Li:sall
Eu:bună
Li:hai în clasa
Eu:bine bine

Am plecat spre clasa când de odată aud un strigat ce o face pe Lisa sa se întoarcă. Era Eric sau mai bine spus Eric Hopkins băiatul unei familii vechi din aceste locuri, ce e fain la aceasta familie este ca au și o afacere foarte mare și înfloritoare. Tatăl său deține un lanț de restaurante în unele orașe mari și pot spune ca fac profit. Eric se apropie de noi eu îmi mut privirea la Lisa care parca evita privirea sa.

E:bună Lisa, Magda
Eu:bună
Li:bună

Eric era unul din acei băieți care chiar dacă avea bani nu se vedea, era modest și bun cu cei din jurul sau mai ales cu roșcata Lisa.

Eu:pai ca las sa discutați eu trebuie sa ajung sa copiez tema
Li:hei Magda
E*zambeste *bine

Am plecat chiar dacă știu ca o sa îmi iau omor. Lisa îl place știu sigur, Eric acea un aspect foarte frumos unul din băieți chipeș din școală. Avea ochii verzi, parul negru și câțiva pistrui  la corp se vedea ca alerga mult. Ajung și ma asez în banca.  Prima ora am engleza super sper sa nu aducă testele... Cu cât stau sa ma gândesc atât îmi raspund la întrebări Lisa îl place pe Eric dar și lui de ea... Familia Woods avea o afacere la fel de buna, se ocupau de unele jucări pentru copii din câte am înțeles de la Lisa părinți  ei când au venit aici nu aveau mult dar au reușit cu jucăriile și ideile lor sa facă bani dar și sa își întemeieze o familie. Asa a părut Lisa, o fata de invidiat pentru multe fete la același nivel al ei. În acest oraș sunt mai multe familii vechi cu afaceri mari, chiar pe usa își face apariția Elizabeth Clark. Familia Clark era una veche și ca să fie cunoscuta ca o familie mare și bogata erau pricepute a aface nunti reușite. Cum mia zis mama mereu tinteau lozul cel mare, un băiat dintr-o familie bogata și buna. Din păcate cele din aceasta familie sunt cu nasul pe sus, nu stau cu toți copii doar cu cei ce sunt la același nivel ca ei știu bine ca și cu Lisa a fost bună prietena pana am apărut eu iar  de atunci ma cam urăște...

El: uh uite și antisociala. Ce e scumpo? Lisa nu e cu tine?
Eu:e ocupata
El:se vede

Se apropie de mine și îmi spune cu o voce serioasa și calma cu multa încredere.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 18, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Școala Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum