A trecut o zi de cand ai mei au devenit agitati fara motiv, aparent trebuia sa mergem la o petrecere intr-o vila.
Mama tot continua sa tipe prin casa sa ne grabim fiindca nu e timp, aveam sa plecam la 15:00. Parintii mei erau foarte presati de timp, am urcat la etaj ca sa fac un dus si sa o sun pe prietena mea Larisa, dar din nefericire mama imi luase telefonul acum o saptamana din cauza unor mesaje mai delicate pe care le vorbeam cu un baiat apropiat de mine.
Dupa ce am facut dusul m-am asezat pe pat, incercam sa ma gandesc de ce a aparut aceasta agitatie brusc, aveam sa plecam la o petrecere, nu pe marte, dar ceva ii facea sa fie agitati. Am stat 30 de minute sa ma inteleg cu gandurile.... In mintea mea aveam sa trec putin peste intreaga mea viata, toti ani astia am stat numai si numai sub supravegherea atenta a mamei, ma ducea zilnic la sala, mancam sanatos, si nu aveam voie nimic dulce, dar cand colegii tai de clasa au ciocolata sau budinca, atunci sigur vrei si tu. Mama avea stilul ei, ma tinea numai sub haine lungi si pana in pamant, ce simteam ca ma sufoca vara, si nu puteam sta afara nici 2 minute fara o asistenta de-a mamei, ea avea ordine clare sa aiba grija de mine, ma tinea numai in haine largi, creme ca sa nu fac riduri, cosuri, sau ceva ce imi putea strica frumusetea.
Cat stateam eu calma parca printre vise o aud de la parter cum striga sa ne grabim, ma duc spre dulap unde avea sa fie rochia pentru petrecere si fiindca eram nedumerita ma duc jos sa o intreb, dar pana sa ajung la scari aud:
- Crezi ca e bine sa facem asta? Spune tata usor tensionat.
- Scumpule, nu facem asta o sa ne omoare si pe noi dar si pe ea.... Nu avem alta solutie, spune mama usor trista si se asaza in poala tatei.
- E un copil asa minunat, de ce sa o licitam? De ce sa o pierdem? incepu tata sa planga, iar mama trantindui un sarut pe frunte.- Nu facem asta riscam sa murim, stiu, e greu dar trebuie... Nu te ingrijora, totul va fi bine, se descurca ea. Spune iar apoi ma zareste, incerc sa ma ascund dar urca cu rapiditate scarile si ma gaseste.
- ce faci? Nu te-ai schimbat? Spune ea pe un ton parca enervat.
- nu am gasit rochia, pe care trebuia sa o port? Spun iar aceasta ma ia de mana si ma baga in camera, din sifonier scoate o rochie rosie pana deasupra genunchilor si o pereche de pantofi cu un toc destul de inalt, raman usor surprinsa de ce tinuta trebuia sa port, mama nu ma lasa sa port niciodata asa ceva.
- uite-o imbraco si hai mai repede, spune si paraseste camera val-vartej si eu raman sa ma mai gandesc putin la aceasta tinuta.
Mai stau 10 minute printre ganduri si ma imbrac, imi fac un coc usor dezordonat si imi iau in poseta o suma destul de mare si bijuteriile scumpe pe care le aveam, intr-un ghiozdan imi iau niste blugi, niste tenesi si un tricou, toate fiind luate fara sa stie mama, le iau si cobor, mama observa si ma ia de mana ducandu-ma intr-un colt.
- Iris ce sunt astea? Sper ca nu ai de gand sa le iei cu tine! spune mama usor incruntata uitandu-se la mine.
- mama am impresia ca o sa-mi vina..., nu apuc sa termin ca ea imi pune mana la gura.
- ce am spus eu despre chestiile astea? Daca te aude sora ta mai mica sau fratele tau? Sau tatal tau?
- Scuze mama, in orice caz, il pot lua te rog? In ghiozdan am doar o rochie de schimb si pantofi, spun cu teama in suflet ca o sa ma controleze.
- bine, dar sa nu se vada. Spune ea si se duce la sora mea mai mica ca sa-i aranjeze fusta, apoi urcam eu, mama si sora mea Elena intr-o masina si tata cu Mateo in alta masina si pornim, eu tineam suptil telefonul aprins si monitorizam drumul ca sa stiu pe unde sa ma intorc, daca ma mai intorc.
P.o.v Elena
Vad ca sora mea e presata de ceva, se ascunde, dar de ce? Ma uit de 5 minute in telefonul ei si vad ca monitorizeaza drumul, oare a aflat ca va fi licitata si vrea sa fuga? gandurile imi sunt intrerupte de mama.
- Elena cum te simti scumpo? stia ca am rau de masina.
- Bine mama nu-ti fa griji, dar cand ajungem acolo pot sa ma schimb de fusta asta? Am 16 ani si mai facut sa arat de 13, te rog. Spun cu teama lasand capul in jos.
- Bine scumpo, am o rochie pentru tine in geanta mea si niste pantofi cu toc, spune si imi intinde geanta, te poti schimba aici.
Iau geanta, si scot o rochie mai lunga decat a surori mele si o pereche de pantofi negrii luciosi asemanatori cu ai surori mele. Aud mai apoi telefonul mamei sunand, parea speriata, apoi intoarce privirea la Iris si ii zambeste dulce, ce are femeia asta? Parca ascunde si altceva inafara de licitatia surorii mele!
P.o.v Iris
Ma uit atenta in telefon cand o vad pe Elena cum discuta cu mama, nu le-am bagat in seama, nu aveam de ce, ma uitam cu coada ochilor la mama si vad ca ii suna telefonul, se uita la mine dulce si nu raspunde, Stai "dulce" ? Femeia asta a tras ceva pe nas? Unde e caracterul ei de piatra, ala care ma chinuit o viata? Ma uit la ea si vad ca se uita in telefon si incepe sa i se scurga o lacrima pe obraz, ceva cam neobisnuit pentru ea, dar parca femeia asta o luase razna.
Masina usor se opreste, ce se intampla? Eram pe un camp, dar eu stiam ca trebuia sa ajungem la o vila, in spate se opreste o masina gri spre negru, si iese un barbat inalt, cu parul blond si ochii verzi, era la costum si parea de 20 de ani, era bine facut si tare frumos, dar nu e timpul sa ma uit dupa baieti sau sa imi fac iubit, de-abia de mi-am recuperat si eu telefonul, nu de alta dar aveam sa tot primesc mesaje de la mama, pfff femeia asta e nebuna, nu apuc sa-mi termin propozitia din gand ca imi vibreaza telefonul...
Nu te mai holba atat si daca tot iti place de baiat poti iesi afara sa faci cunostinta cu el.
Citesc mesajul si imediat ce ma uit la ei din nou vad ca fratele meu da mana cu el si incep sa vorbeasca, ce ciudat... Peste 2 minute vad ca si sora mea iese din masina si se duce la ei, barbatul bine facut nu parea prea interesat de sora mea, dar parca isi tot indrepta privirea spre mine, ce tot vrea?
P.o.v Elena
Ne oprim pe un camp, o vad putin tensionata pe mama, in spate apare o masina gri spre negru, trec 5 minute si masina ne face semn sa o luam pe camp, mama se conformeaza si ii sopteste soferului, de parca nu ar vrea sa auda Iris, cred ca el e unul dintre licitatori.
Ajungem pe camp, ne oprim si vad cum un barbat bine facut coboara din masina din spatele nostru, mama coboara si ea iar Iris ma priveste apoi se uita pe geam, dintr-o data ii vad si pe tata si fratele meu cum ies din masina si dau mana, Iris se tot uita pe geam si analiza barbatul ce vorbea cu parinti nostri. Nu trece un minut si telefonul lui Iris vibreaza, se uita la mesaj si da ochii peste cap, nu parea incantata de ceea ce vade, dar de ce? Stau 2 minute dar ma cam mananca curiozitatea si ies si eu la barbatul bine facut si la parinti mei, Iris se uita pe geam si ramane surprinsa cand ma vede ca ies la ei. Barbatul nu prea parea interesat de mine, era interesat de Iris, mama il trage putin de langa noi si incep sa vorbeasca, dar oare ce vorbesc?
~bun 1390 de cuvinte, un inceput promitator, sper ca va place, am stat ceva timp sa ma gandesc la idei si la cum sa se petreaca totul~
CITEȘTI
Daddy (18+)
Romansma apropii incet de el si ma cuprinde frica, se intoarce la mine si rade, un ras pervers ce imi infioaie corpul, ce ma cuprinde gandurile - ce faci? de ce ma ti aici? - usor iubito, nu te ambala asa, nu iti voi face rau, ba chiar te voi face sa mor...