1. rész

11 1 0
                                    

Hétvége van. Ideje beszereznem a héti ellátmányom. A vér egy hétig iható hűtőben tartva. Nyilván nem a kozoshutoben tárolom, biztos szemet szúrna az öcsémnek. Így a régi kihűtöm a szobámban kicsit felújítottam vörösre festettem és energiaital helyett már vért tartok benne. Gyorsan lecsekkolom hogy minden meg van-e.
Tű pipa, kis tasak pipa, kés pipa, csövek pipa, zoldségek pipa, zsinór pipa, hungarocel pohár pip... hol a poharam?
-Nén láttál egy fehér poharat?-kérdeztem öcsémet már teljesen felszerelkezve.
-Ennek miért van vér szaga?-kérdezte az orrához emelve a poharat.
-Ahhoz neked semmi közöd-kaptam ki a kezéből.
-Jólvan hisztike-emelte fel a két kezét. Rá morogtam majd elindultam az ajtó felé.
-Mikor érsz haza?-álltam meg a küszöbön.
-Ma nem megyek sehová, arra varok hogy anya felébredjen és elkérjem a gépet. Game day-t tartunk a srácokkal.
-Jó nem kértem napi beszámolót-csuktam be magam mögött az ajtót.
Amint az erdőbe értem nagyot szippantottam a levegőbe. Olyan tiszta és megnyugtató. Majd leültem és vártam. Lassan elővettem a táskámból egy kevés répát, és kis utat csináltam belőle. Pár perc múlva egy nyúl ugrott ki a bokorból, és kezdte falatozni amit kitettem. Megcsillant a szemem. Nem sokkal később már előttem volt és engem szaglászott.
-Sajnálom-mondtam majd amilyen gyorsan, a legdajdalom mentesen eltörtem a nyakát. Amiatt nem szúrtam le mert azzal vért veszítek és az a cél hogy minél kevesebb veszteséggel halljon meg. A nap folyamán mégegy nyulat, és egy mókust találtam. És sikertelenül egy nyulat, aki nem mert közel menni hozzám. Megkezdtehetema csapolást. Egy zsinórral kötöttem fel egy ágra öket, majd a nyaki ütőérbe kis vágást ejtettem amibe bele szúrtam a tűt a hozza rögzített műanyag csapot. Alá tartottam a kis tasakokat amik szépen lassan megteltek. Az utolsót a poharamba tettem majd össze csomagoltam. Kis gödröt ástam és az állatokat eltemettem. Kene találnom egy másik alternatívát erre, mert hosszú távon ezzel lebukhatok. Azzal is már veszélybe kerültem, hogy állat tanból jeles vagyok de a többi téma kör teljes homály. Így muszáj volt folyamatosan tanulnom. Emlékszem a tanár már pszichológushoz is elakart küldeni hogy ennyire érdekelt a boncolás, és egyéb folyamatok.
A megszokott fa tövébe leültem és azt a kevés vért elfogyasztottam amit előbb szereztem. Az az íz ami átjárta a számat. Csodálatos volt. Ahogy keveredett a nyálammal. Ízlelgettem egy ideig, majd lenyeltem es újabb kortyot ontottem számba. Általában felforralom ha van rá lehetőségem, de most nem tudtam mit tenni kifogytam a készletből, és tegnap reggel óta már sok idő telt el. Még egy kicsit ott ücsörögtem és zenét hallgattam, amikor léptéket hallottam. Gyorsan felpattantam, és jobbnak láttam haza indulni.
-Várj-hallottam a hangot magam mögött. Mit sem törődve ezzel csak mentem tovább. Valahonnan nagyon ismerős volt ez a hang.
Amikor haza értem, bezárkóztam a fürdőbe és megmostam magam. Az öcsém még mindig játszott anyám meg fáradtan a kónya asztalnál ült kávéval a kezében.
-Ez ma a hanyadik?-kérdeztem, miközben egy csészét vettem le a szekrényből.
-Második-válaszolta kimérten. Anya rosszul alszik, a koffein függőség miatt így nem árt néha figyelni rá.
-Hogytelt a napod? Merre jártál?-érdeklődött.
-Csak az erdőben kikapcsolódni.
-Csak tudnám mi van abban az erdőben, hogy folyton ott vagy-állt a dologhoz értetlenül.
Este eljött az én időm a kis csomagokat elővettem és egy lábosba öntve elkezdtem forralni. Elég veszelyes dolog tudom, de ameddig nem gyűlik össze elég pénzem egy főzőlapra muszaly kockáztatni. Mikor szépen felforrt, felvittem a lábost és megvártam ameddig kihűl. Pár órával később átöntöttem egy tiszta tasakba és a hűtőbe tettem. Amiket vadaszatra használok kimostam, és a holnap utamra össze készítették ismét a dolgokat. Másnap is mennem kell, hogy egy teljes hétre elég legyen. Szerencsém van hogy hétvégenként anya itthon van így nem nekem kell fogyleni az öcsémre. Igaz sokkal kevesebb figyelmet igényel mint régebben hisz 15 éves, de képes butaságokba keveredni. Múltkor is én húztam ki egy balhéból.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vér és nyálWhere stories live. Discover now