Bu villa kimin aceba, lan sahibisi kizarmi aceba giriyoz ama neyse.
"Lan kimin bu villa?"
"Kadir napacan aq uzumunu ye bagini sorma."
"Komuslmuyo sizle aq ben uzerimi duzeltip geliyom."
"Tamam."
Ben uzerim deistiriken kapi caldi galiba iceri girdim icerde bizimkilerden ayri 5 kiz vardi. Hicbirini tanimiyom. Lan olm ben tanimadigim birinin yaninda yemek yiyemem ki ac kalirim. Hay ben sizin yapacaginiz ise. Neyse iceri gecimde kizlara selam verim bari.
"Selam millet."
Kizlar hep bir agizdan "Merhaba."
Neyse tanistik ettik iste. Yuzsusluk yapmam lazim yoksa ac kalacam.
"Acikan varmi ben acim biseyler yiyelim hadi."
"Olur hadi yiyelim."dediler kizlar ve benim sakat arkadaslarim.
Yemekten sonra olaylar basliyomus ,vay canina ickiler, cerezler , atistirmaliklar, muzikler...
Hersey guzeldi eglenceli gibiydi ama ben neden hala burda oldugumu bilmiyodum. Saat gece 11 i geciyodu, o zamana kadar 4 5 kadeh devirmisimdir. Kapi caldi baktim kimse gitmiyo kalktim ben gittim. Kapiyi actim karsimda oyle bi guzeelik duruyodu ki elektrik carpilmisa döndüm.
"Selam."
Selammi dedi o bana neyse kendime geleyim.
"Selam, buyursana."
Gulumseyip iceri girdi. Kimdi bu guzel kiz. Daha cok icmistim galiba hatirlamiyorum geri kalanini.
*******************************************
"Aaaahhhh, basimmm."
Basim catlicak galiba off kalkamiyorum uzerimdeki agirlik ne off basim catliyo. Gozlerimi hafif acmamla şok olmam bir oldu. Gece gec gelen kiz deilmiydi o, ne geziyo uzerimde, vebenim neden uzerimde tisort yok, hass*ktir nasil bi durumdayim ben.
"Günaydın."
Günaydinmi nerden geldi o ses, ops kiz kalkiyo nazik ol biraz Kadir sakin.
"Gü gü günaydın."
"Sey ozur dilerim, kalkmayi unuttum."
"Sorun deil. Sey ben gece cokmu ictim?"
"Evet biraz, yani sayabildigim 24 kadeh."
"24 mu, o kadar ictimmi ya."
"Evet."
"Peki bu hale nasil geldik?"
"Sen ictikten sonra beni dansa kaldirdin, sonra iste gece saat 3 e geliyodu, kolumdan tutup beni bu koltuga cektin ve bana sarilip kendini koltuga birkatin."
"Benmi yaptim?"😳
"Sey evet."
"Gercekten ozur dilerim gercekten...
Simdilik bi ara veriyorum devami gelecek hazirda olun😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum Kalmadı
Короткий рассказhttps://open.spotify.com/track/0kY7hWNF9yP8jHiQKa1l5r?si=UrvOrIHGQKae5-YUobk06g