Part 16 ⏰

15.1K 388 7
                                    


3 month later..

Genap 3 bulan dah berlalu masuk yg ke 4 bulan Qayyum masih koma tidak menyedarkan diri...dan selama Qayyum koma Qarina dan Puan Qasturi sentiasa ada di sisi Qayyum..menunggu masa Lelaki itu membuka matanya...kerinduan mereka terhadap Qayyum tak terkata..

Encik Mustafa iaitu ayah kepada Qayyum dan Qarina serta suaminya Puan Qasturi telah diminta untuk bertugas kembali
2 bulan lalu..manakala Zack pula terperap di bilik pejabat syarikatnya...masih byk kerja yg perlu diselesaikan...dan seminggu lebih tidak pulang ke rumah..

Wad 104 Qayyum Mufqi

Selepas pemantauan Qayyum di bilik ICU 3 bulan lepas Lelaki itu telah dipindahkan ke wad biasa..
Pintu wad itu dibuka perlahan..terserlah wajah si kembar adik ii Zack..Zackrin mengorak langkah mendahului Zacklin dan seorang gadis dibelakangnya...

"Qarina..mak cik Qasturi?.." sapa gadis itu memandang sayu sahabat baiknya..Qarina meneliti gadis itu..kakinya terus berdiri dan melangkah peluk gadis itu..

"Laila..lamanya tak jumpa kau.." balasnya menderet..Laila sahabat baiknya membalas pelukan Qarina..matanya mengalih pandangan ke arah Lelaki yg terbaring di katil wad itu..

"Aku harap kau dan mak cik Qasturi bersabar ye...aku turut sedih tengok Abang kau macam ni..yelah..dia yg selalu hiburkan kita dulu masa sedih kan.." ujar sambil menatap Qayyum....Qarina tersenyum mendengar tak lama senyumannya menjadi senyuman jahat..idea mengusik..

"Hmm..tulah..tak dapatlah kau bermanja dengan Abang aku..hmm..lonely Laila.." usik Qarina ketawa kecil...
Puan Qasturi turut ketawa..yelah Laila dan Qayyum ni rapat sangat macam sweet couple gitu...Laila dengan muka merah terus menampar lengan sahabatnya itu...sudahlah ada 2 orang lelaki lain di bilik ni..

Zackrin menoleh memandang kembarnya Zacklin..jelas muka Lin nampak dingin sekali..mahu sahaja Rin ketawa kuat ii melihat muka Lin..bukannya Rin tak tahu..Rin tau semuanya tentang Lin termasuk lah hubungan kembarnya dengan gadis Laila ini..

"Err...ibu Qarina nk pergi toilet kejap.." pamit Qarina melangkah keluar..kakinya laju mencari toilet..sampai di tempat ditujui Qarina masuk dan muntah di sinki..tekaknya betul ii rasa loya dan tak sedap..badannya pun lemah..kepala terasa pening...

"Dear.." panggil seseorang...suara tu amat dirinduinya...tidak sempat membalas dirinya ingin jatuh ke tanah namun sempat di sambut...semuanya gelap..

Kelopak matanya dibuka perlahan lahan..samar ii di pandangannya..Qarina mengelipkan matanya beberapa kali..penglihatannya kembali normal..kedengaran suara orang tidak jauh darinya...

"Betul ke?.." tanya seorang Lelaki..kelihatan Doktor perempuan hanya angguk dan berlalu pergi...Qarina senyum melihat Lelaki didepannya..ya suami dia..sungguh hanya Tuhan sahaja yg tau betapa rindunya dia dengan si suami..

"How are you dear?..feeling better?..wanna eat something?..or drink?..just say it and i'll get it for you.." tutur Zack lembut...tangan kasarnya naik mengusap pipi isteri..

Qarina tidak berkata apa sebaliknya mendakap si suami...mukanya disembam ke leher Zack..esakan mula kedengaran..Zack turut membalas..dia juga rindu sangat dengan si isteri..

"You know dear...you just give me the amazing thing in my life.." bisik Zack lembut di telinga isterinya...perlahan lahan dia merungkai pelukan mereka..air matanya diseka oleh si suami...wajah si isteri menayangkan reaksi bingung...Zack ketawa kecil...comel je isteri dia..

"You give a new family...our baby..you're preagnet..4 weeks.." sambungnya sambil melekapkan tangan kanannya ke perut si isteri...Qarina bagai tak percaya..mengandung?..anak mereka??...

"B-betul ke?...saya..mengandung?? a-awak..awak tak main ii kan?.." soalnya dengan senyuman lebar....Zack membalas dengan anggukan..mereka dikurniakan orang baru dalam keluarga...

"Now..i want you rest enough for our baby..i'll go to buy our food..want something??.." tanya Zack menanggalkan kotnya dan menyarungkan ke tubuh Qarina..

"Urmm...nak ais krim vanila dengan kek red velvet.." jawab Qarina senyum manis..Zack mengeluh....kedua dua tangannya naik memegang pipi Qarina..

"Honey...i'm not asking for dessert..too many sugar is unhealty...i'll buy you chicken soup and water..okey?" Balas Zack prihatin dengan kesihatan si isteri yg membawa nyawa di dlm perut..Qarina mencebik bibir..merajuk..

"Haa...okey..i'll buy your cake..just cake only.." tutur Zack mengalah..Qarina menganggukkan kepala..tak dapat ais krim kek pon jadi lah..asalkan dia dpt apa yg dia nak..Zack melabuhkan ciuman di dahi dan bibir isterinya...Qarina dah tak kesah..suami sendiri bukan laki lain...

"Dont go anywhere...rest..the bodyguards out of this room..if you want anything else..just tell them okey.." ujar Zack lagi..tangannya naik memulas tombol pintu terhenti pabila mendengar ayat dari mulut isterinya..

"Awak!..i love you too..sooo much.." luah Qarina senyum menampakkan garisan gigi putihnya...Zack tersenyum gembira..langkahnya keluar dari bilik tersebut..pabila Zack tidak kelihatan lagi..Qarina bermonolog sendiri...

'Kenapa aku rasa macam tak sedap hati ye?..perasaan je kot..'

Bisik hatinya...Qarina membaringkan tubuhnya di katil..matanya berat sahaja..penat sangat agaknya..

15 minit kemudian..

Zack kembali ke Hospital KL..kakinya melangkah menuju dimana bilik yg diduki isterinya..sampai saja..pintu bilik tersebut dibuka..matanya tertacap pada tubuh yg terbaring di katil sakit itu..pintu ditutup perlahan lahan...tidak mahu mengganggu isterinya tidur...makanan untuk isterinya diletak di meja kecil sebelah katil..

Zack duduk di birai katil sebelah Qarina...kepala wanita itu dibelai
lembut..hati lelakinya betul ii gembira pabila dapat tahu Qarina mengandung..dah lama dia inginkan anak sendiri...syukur pada tuhan yg memberikan anugerah indah untuknya...perut kempis isterinya diusap...

******************************

"Sial!..macam mana perempuan tu boleh bunting!? Urrggh!..tak boleh..tak boleh..perempuan tu tak boleh mengandung...fikir Adela..fikir..macam mana nk buat kandungan dia gugur..." omelnya sendiri memgang kedua dua sisi kepalanya..tak lama kemudian dia memetik jari..idea jahat muncul..

"Yes! Aku dah tahu...hmm..malang nasib kau pompuan..aku dah bagi amaran tak nk dengar kan..so jgn salah kan aku kalau apa ii jadi kat anak haram kau tu...Zack's only mine..no one can take him from me..." sambungnya lagi dengan pakej mengilai cam langsuir...

"Baby.." panggil seorang lelaki memeluk pinggang ramping Adela..wanita itu tersenyum..kepalanya memaling ke arah ' kekasih ' dia..

"Yes sayang...why??..you want something from me" tanya Adela dengan nada menggoda....

"I was so hungry when i see you like this Adela..you look delicious today.." balas kekasihnya Adela..memaut pinggang wanita itu kemas..bibirnya dijilat..nampak sangat lapar tu..

"Anything for you sayang.."


TheCastelQueen
Qasrina_2105

Married To Mafia BossWhere stories live. Discover now