A Késtél megszületésének napja, 19 óra körül
A muffinnal a számban löktem ki a szoba ajtót és vágtam le magam az ágyamra. A bíbor ágytakaró rögtön szanaszéjjel gyűrődött és mivel én már lezuhanyozva, pizsamában álltam készen az éjszakába nyúló szerkesztésnek, úgy döntöttem, leveszem szépen és összehajtom. Csakhogy híresen lusta vagyok, így ebből annyi lett, hogy az ágy sarkába túrtam. Miután kényelmesen elhelyezkedtem (feltúrtam az egész ágyam), ölembe vettem a laptopom és felvettem a szemüvegem és első lépésként beraktam a YouTube-on egy kis háttérzajt és hozzáláttam a három perces videóhoz médiára. Mivel informatikai szakközépiskolába járok, a laptopom az én szent ereklyém és olyan szinten személyre szabtam már nem csak kinézetben, hanem tartalomban is, hogy elképzelhetetlennek tűnt, hogy a YouTube bedob nekem egy magyar számot is - kivéve a Hiprkarma -, így mikor meghallottam egy magyar lány hangot, meglepetten emeltem fel a kezem a billentyűzetről és nagyokat pislogva hallgattam. Mert tetszett. Nem volt agyon játszott. Nem volt erőltetett a szövege. Igaz, hogy nem volt teljesen tiszta a hangzás, de nagyon tetszett. Hallgattam egy percig, majd átkattintottam a Chrome-ra és amint szemem elé tárult a videoklip, még inkább meglepődtem. Mert ez nem szokásos, agyon szerkesztett klip volt. A lány ült a gitárjával az ölében és játszott és énekelt. Ennyi. Tetszett, hogy milyen egyszerű és mosolyogva nyomtam meg a like-ot.
Ekkor hallottam először Bexiről, vagy Budai Rebekáról, az unokatestvérem szívszerelméről.
______________________________________
Helo, emberiség! Egy újabb könyv, amit elkezdtem. És természetesen ez is fanfiction. 😂👌❤
Csak ez most Bexi ff. Hát, remélem, emlékezni fogok még a végén, mit akartam ebből, mert már most új könyvet kezdtem (Ava Dellaira: Kedves Halottak! ❤), és a memóriám leginkább egy aranyhaléhoz hasonlít. 😂
Szóval, lehet jön majd folytatás! 😎
Addig örülj ennek a 200 szónak!Addig meg:
Ágyő, halandóság!
2019. 08. ?
Nem tudom a
dátumot 😅👌
YOU ARE READING
Emina //Bexi ff.//
FanfictionNagy Alexa. Nagy Márk unokatestvére, aki egyszerűen rühelli a showbizniszt. „Alexa! - tárta szét a karját a férfi, gondolom azt várta, hogy megöleljem, de minekután én csak óvatos mosollyal az arcomon megráztam a fejem, kelletlenül ugyan, de vissza...