10. bölüm

28 4 0
                                    

18.45
Korna sesi

Cama çıkıp vaktım ve jungkook yine siyah arabasına yaslanmış bana sesleniyordu. Ama saatin 19.00olmasına 15dk vardı.

-JUNGKOOK,DAHA 15DK VAR

-EVET AMA HAZIRLANMIŞSIN ZATEN

-NASIL HAZIRLANMIŞIM DAHA BİTMEDİ MAKYAJIM.

-NESİ VAR Kİ BÖYLE ÇOK GÜ-,NEYSE TAMAM 12DK VAR

-TAMAM

Bu gece için bu elbise'nin uygun olduğunu düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu gece için bu elbise'nin uygun olduğunu düşünüyorum.çok sade bir makyaj yapıp jungkookun yanına indim.

-younjee bu elbiseye ne oldu?

-ne olmuş kook? Çok mu kötü? Lütfen bana 10 dk daha ver hemen değiştiririm.

-kötü olduğundan demedim. Yarısı yokta ondan dedim.eğer paran yarısına yettiyse ben sana alırım.

-ya ne saçmalıyorsun sen? Sıradan bi elbise. Hem ben sana demedim mi kıyafetime sevgilimden başkası karışamaz diye

-ben karışmadım ki sadece maddi yardım amaçlı söyledim

-teşekkür ederim ama elbisenin tamamı bu şekilede.

-peki küçük hanım.

Arabaya binip çok şık bir lokantaya geldik. Kim bilir ne kadar pahalıdır buranın yemekleri.
Jungkook nezaket olması için sandalyemi çekti.keşke çekmeseydi😒çünkü o kadar gürültü çıkardı ki bütün herkes bize baktı. Odun...

-teşekkür ederim sandalyemi çektiğin için hiç gerek yoktu

-olur mu hiç öyle şey? Hem çektim bitti işte uzatmanın anlamı yok

-haklısın

-GARSON BAKAR MISIN?

Garson-buyrun efendim

-masayı donatın lütfen ne var ne yok getirin bişeyler.

Garson-hemen efendim.

Jungkook u sabaha kadar bu şekilde izleyebilirdim. O kadar güzel  ve masum duruyor ki kelimelere sığmaz.

Uzun bir sessizlikten sonra yemekler geldi ve biz yemekleri yemeye başladık. Onun karşısında birşeyler yemek...aman allahım bu çok zor.

Yemekleri yedik ve temizlediler.

Yj-tatlı mı yesek?

Jk-ben tatlı sevmem ama sen yiyeceksen hemen söyliyim

Yj-hayır. İkimizinde yiyebileceği ya da içebileceği birşey olmasını istiyorum.

Jk-peki.ben sütlü çayı çok severim. Uzun zamandırda içmiyorum. Şuan içelim.eğer sen de istersen.

Yj-Ba-yı-lı-rım

Jk- GARSON

garson-Buyrun efendim

Jk-bize iki sütlü çay

Garson-geliyor hemen lütfen biraz bekleyin.

İçeceklerimiz geldi ben bi yandan jungkooka bakarken bi yandan da sütlü çayımı içiyordum. Jungkookla iki de bir göz teması kuruyorduk sonra jungkook..

Jk-çok tatlısın

Yj-n-ne ne ne dedin ne dedin sen!?

Jk-yani,içeceğe dedim.

Yj-hee peki

Bi an bana dediğini düşünmüştüm ve chanyeola hak verip benden hoşlandığını falan düşünmüştüm. Ama bu asla olamaz.

Jk-kalbim, ve senin kalbin
Çok hızlı atıyor öyle değil mi?

Yj-e-evet galiba

Bunu söylemesi içimi kıpır kıpır etti kalbim yerinden çıkacak diye endişelenmeye başladım. Sonra jungkookun kurduğu o cümle...

ÖNEMLİ

Arkadaşlar öncelikle bölüm harika oldu. Farkettim ki younheenin ailesi çok sıkıcı olmaya başladı izin alma faslı falan çok sıkıcı bu yüzden younjeenin annesi ve babası türkiyeye taşınmış olsun.

İyi okumalar💜💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Black ~ jeon Jungkook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin