Din perspectiva lui Sol
Il vad pe Xanti si Leon cum se indreapta spre noi. Leon o impinge pe Sofia intr-o clasa si inchide usa in urma lui. Xanti isi pune mana dreapta dupa gatul meu. Ma simt ciudat in preajma lui , fiind primul baiat cu care am facut-o. Acesta se aproprie prea mult de fata mea.
Haide Sol , sa mergem la un hotel sa ne distrăm un pic , imi șoptește la ureche si il pot auzi cum rade scurt.
Lasa-ma Xanti ce s-a intamplat acum 2 ani ramane in trecut! ii spun in timp ce ii indepartez mana de pe umarul meu
Stiu ca ti-a placut , imi spune in timp ce ma trage dupa el spre iesire
Stai ce faci? Am biologie si un test super important nu pot sa ma duc nicaieri mai ales cu tine. Daca ma prinde tata... adica directorul nu o sa iasa bine deloc. ma agit in timp ce imi trag mana din a lui Xanti. Vine spre mine , ma ia pe sus ca pe un sac de cartofi si iese pe usa. Dupa 5 minute ma lasa jos pe o banca aflata in parc.
Pai nu a spus ca mergem la hotel?
Ai crezut ca mergem la hotel asai? acuma citeste si gânduri.... De data asta nu , poate alta data
Xanti ce facem in parc? Trebuie sa fiu la bio ca sa dau nenorocitu ala de test , o sa primim detentie , nu am fost nicioadata acolo... tu sti cum este , te-ai obisnuit. Tata o sa ma omoare când o sa vada pe camera. Fica lui cuminte a chiulit de la liceu , mai vreau sa spun ceva dar simpt niste buze moi si carnoase peste ale mele.Dupa cateva minute bune , buzele lui Xanti se dezlipesc de ale mele. Ma uit uimita la el , inainte sa zic ceva acesta mi-o ia inainte.
Vorbeai prea mult si trebuia sa te fac sa taci
Puteai sa imi spui ca sa tac , nu sa ma saruti! ii explic in timp ce ma uit atenta la el. Ma uit la buzele acestuia care i s-au format intr-un zambet minunat
Stiu ca ti-a placut , imi spune in timp ce ma apropriu de el. Imi lipesc buzele de a lui , ii iau buza intre dinti si o musc usor
Ce sa vezi nu mi-a placut! il lovesc in umar si am indrept spre liceu
O nu suna telefonul!
Nu raspunde ii tata! CE TI-AM SPUS SA NU RASPUNZI
O mai taci!
Conversatie telefonica
Alo! Soledad Ruiz unde esti? De ce nu esti la liceu?
Aaaaa.... mi s-a facut rau si am plecat șa cabinet! il mint pe fata pe tata. Xanti vine langa mine si incepe sa rada
Am fost la cabinetul medical si am intrebat de tine. Sol unde esti?
Au! Xanti! ma doare! trebuia tu sa ma musti?
Soledad Martina Ruiz esti cumva cu Xanti?
Aaaa... tata eu.... of... nu mai pot sa te mint da sunt cu Xanti in parc , am plecat de la ora de biologie!
Sa vezi ce te asteapta acasa!
Domnule ar fi normal ca sa pleci de la o ora , mai ales ca ai un test pentru care nu ai invatat. II iau telefonul din mana lui Xanti si inchid
O sa fi exmatriculat! ii urlu lui Xanti asa de tare incat lumea se uita ciudat la mine. Acesta doar se uita la mine si i pot observa un mic zambet la coltu gurii.
Nu mai urla ca o nebuan ca se uita lumea la noi , si stai linistitita nu o sa fiu exmatriculat! ma asigura acesta in timp ce vine mai aproape de mine imi fura un sarut , imi impletesc mana in a lui si ne indreptam spre liceu. Ajungem in curtea liceului si il pot vedea pe tata foarte nervos , acesta imi face semn ca sa ma duc spre el , dar Xanti ma trange mai tare de mana si ma trage dupa el pana ajungem langa tata. Imi mai fura inca un sarut si pleaca catre prietenii lui. Se uita tata la mine , cand acesta vrea sa imi spuna ceva il intrerupe Nick.
Lasa-ma pe mine tata , poate ma intelege mai bine pe mine. tata ii aproba din cap si se indeparteaza de noi. Fratele meu geaman imi face semn sa ma asez pe scari. Imi pun capul pe umarul sau dreapt si oftez lung
Deci Sol , iti place Xanti?
Nick nici eu nu stiu ce sentimente am pentru el ,adica... ii frumos , sexy , bun, si no primul baiat cu care am facut-o! As putea spune ca am sentimente pentru el , dar nu stiu daca el simte ceva pentru mine , poate doar vrea sa isi bata joc de mine!
Nu o sa isi bata joc de tine , hai du-te la el!
Ii dau un sarut pe obraz lui Nick si ma duc ca sa il prind pe Xanti
Din perspectiva lui Xanti
Intru in liceu si ma duc catre dulapul meu. Directorul se uita urat la mine , vrea sa vina carte mine dar este intrerupt de fica sa care imi ataca buzele. Raman surprins la inceput dar iau eu controlul buzeleor. O lipesc de perete si o sarut flamand sub ochii directorului. Ma desprind de Sol , iar aceasta imi da o palma peste fund ... da stiu ciudat dar imi place cum joaca.
Azi nu am fumat deloc si chiar am nevoie de o tigara sa mai multe! ii spun lui Sol in timp ce aceasta se uita la mine si zambeste
Pot sa fiu eu tigara?
Tu tot timpul o sa fi tigarea mea preferata! o mai sarut inca odata si ma duc la ore. Trec pe langa director si fix de aceea ma lovesc de umarul sau. Sol ma ajunge in urma si imi cuprinde mana intre a ei.
Scuze greselile gramaticale
CITEȘTI
Spre adevărata iubire
Teen FictionDove este o fata frumoasa, deșteaptă, ii place sa se distreze la maxim impreuna cu prietenele ei. Acestea se cunosc de când erau mici. Sol si Sofia fiind cele mai bune prietene a lui Dove , ii spun totul. Sofia le ascunde ceva fetelor care o sa le f...