{4}

0 0 0
                                    

"Laat Nicky met rust. Ze heeft geen plaats in haar leven voor trash." Hoor ik een bekende stem achter me zeggen..

Ik zie Haydon geërgerd naar degene achter me kijken en dan loopt hij weg.

Ik kijk achter me en daar staat Jackson.

"Jackson dat was echt niet nodig.."

"Wel. Je moet niet met hun omgaan! Ik heb hem vanmiddag ook al in elkaar geslagen verdomme." Zegt Jackson hard waardoor er een paar mensen omkijken.

"Jack.."

Jackson weet niet dat ik paniekaanvallen kan krijgen als er veel mensen naar me kijken.. hij weet nog te weinig over me om me zo te beschermen.

"Sorry Nicky.. ik wil gewoon niet dat je iets overkomt."

Nu kijken er nog een paar mensen om en hoor ik ergens mijn naam vallen.

Ik sta op en loop snel de kantine uit naar de wc.

Bij de wc aangekomen ga ik een hokje in en pak ik mijn telefoon om Mary te appen.

Nicky: Mary?

Mary: Heey Nick! Alles goed??

Nicky: Mwah..

Er valt een traan op mijn telefoon en dan hoor ik iemand het wc hokje inkomen. 'Shit ik ben vergeten de deur op slot te doen.'

"Nicky?" Hoor ik Rebekka bezorgt zeggen

Ik voel een hand op mijn rug.

"Gaat het?"

Ik haal mijn schouders op en duw mijn gezicht in mijn handen.

We zitten zo nog een tijdje en dan lopen we samen naar de volgende les.

Na een paar lessen is school eindelijk voorbij en lopen Rebekka en ik naar de ingang van de school waar Jackson al op me staat te wachten.

"Tot morgen Nicky!" Rebekka zwaait nog naar me en loopt dan naar haar scooter.

Ik zwaai terug en kijk dan naar Jackson.

"Sorry van wat er in de kantine is gebeurd.. ik bedoelde het echt niet zo..."

"Maakt niet uit Jack.."

'sommige dingen weet je gewoon nog niet' denk ik.

Ik kijk naar de grond en dan voel ik weer 2 sterke armen om me heen. Deze keer schiet ik niet in elkaar. Het voelt veilig.. veiliger dan eerst..

Jackson begint als een grote broer voor me te voelen, maar toch is het anders.. ik hou van hem..

~~~~~~~
Oops dit is echt een klein deel maar ik had echt heel weinig tijd :')
Sorry :)

Xx Lee <3

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 25, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Headvoices. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu