1《♡》

31 2 5
                                    

Gelen hakaretlerden, yorumlardan ve ölüm tehditlerinden o kadar çok yorulmuştum ki. Geceleri uyumak bile bana günahmış gibi geliyordu. Neden böyle yaptıklarını anlamıyordum. Her zaman grup üyelerime, insanlara iyi davranmıştım. Kötü olan bir şey yapmamıştım. Ama yine de aynı yorumlar, ölüm tehditleri geliyordu. Debut yaptığımızda hafif kiloluydum, ve böyle başlamıştı. Düzenli olarak diyet yapmıştım ve ideal kiloya ulaşmıştım. Ama bu sefer de çok zayıf olduğumu söylemişler ve bir iskeletin dans edişini gördüklerini söylemişlerdi.

Gece 1 olmasına rağmen ben pratik yapıyordum. Üyeler çoktan gitmişti. Gelmem gerektiğini söylemişlerdi. Ama kabul etmemiştim. Çünkü her zaman biraz daha çalışmak benim için iyi gelir olmuştu. Yarın ise bir televizyon programına katılacaktık. Ama ben hâlâ koreografilere çalışıyordum. Yarın bir hata yapmamak için. Bir süre daha çalıştığımda kendimi yere attım. Ne zamandır dans ettiğimi bilmiyordum ama ölecekmişim gibi geliyordu. Zordu, çok ama çok zordu. Yurda doğru yola çıkmıştım. Sabah ya da şimdi mi banyo olsam diye düşünüyordum. Ve şimdi olma kararı almıştım çünkü çok fazla ter içindeydim ve kokuyordum. Banyomu yapıp yarım doz uyku ilacı aldım. Doktorumun söylediği saatte uyumamıştım ve başım çok ağrıyordu. Hapı yutup başımı yastığa koydum.

fancy you~♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin