1.3

5.2K 340 333
                                    

malfoydraco: 1 haftadır yazmıyorsun?

justharry:ah,evet.

justharry:herm telefonumu aldı.

justharry:notlarım çok düşük,yükseltene kadar vermeyecek.

justharry:yani uzun bir süre.

malfoydraco:bu yüzden mi her gece wpda çevrimiçisin?

justharry:sen beni mi stalklıyorsun?

malfoydraco:ben değil,Pansy stalklıyor.

malfoydraco: ayrıca ne yaparsan yap,sanki çokta umrumda.

Draco sinirlenmişti,patlayacak bomba gibiydi. Attığı mesaja defalarca baktı,sinirden elleri titriyordu. Ne yapacağını bilemiyordu. Kendini çok kötü hiss ediyordu. Telefonunu yere atarak ekranını paramparça etti. Durmadı,dolabındaki her şeyi çıkarıp,bazılarını da parçalara ayırdı.Aynayı kırdı,masasının üstündeki kitapları yere fırlattı,alt çekmecedeki defterini aldı ve sayfalarını yırtmaya başladı,tüm odasını dagıttıktan sonra yatağının bir köşesinde haykırarak ağlamaya başladı. Öyle ağlıyordu ki, Pansy ve Blaise'in odasına geldiğini bile görmemişti. Onlar ikisi de yatakhanede yatıyordular,fakat Draco'nun sinir problemleri olduğu için babası Lucius Dumbledore ile konuşmuş,ona özel oda ayarlamıştı. Pansy onu sakinleştirmeye çalışıyor,Blaise ise ona zorla su içirmeye çalışıyordu.

"Blaise,odadan çık.Onunla yanlız konuşmam lazim."dedi Pansy. Draco bunun kırmızı alarm olduğunu biliyordu. Bu yüzden kendini susturmaya çalıştı. Biraz sakinleştikten sonra,Pansy ona sarıldı.

"Draco Lucius Malfoy,sen benim en yakın arkadaşım,benim çocuğum, hiç doğmamış abimsin."

"Sana ne kadar değer verdigimi tahmin bile edemezsin,yıllardır senin arkanı kolluyorum,bu yüzden seni sanki çocuğum gibi seviyorum,en iyi arkadaşımsın çünkü seninle her şeyi paylaşa bilirim,abimsin çünkü biz her zaman abi-kardeş gibiydik."

"Sen,ben ve Blaise.Biz bir aileyiz. Birey olarak ne kadar disfonksiyonel olsakta,birlikte bir şeyler yapıyoruz."

"Potter seni istemiyor mu?Istemesin. Senden iyisini bulamayacak,emin ol. Unutma, sen bir hazinesin. Ve seni hakedene bahş edileceksin."

Pansy'nin lafları acısını az da olsa dindirmişti. Pansy deli doluydu,küfür ederdi,kimseyi umursamayan bir tavrı vardı,fakat bunların altında çok güzel bir kalbi vardı. Onun ikinci annesiydi. Hatta ona annesinin yaptığından daha fazla annelik yapmıştı.Biseksüel olduğunu açıkladığında Pansy onu desteklemiş,bunun hiç bir şeyi değiştiremeyeceğini söylemişti.

"Teşekkürler,Pans. Keşke ben de sana bu büyülü ve güzel sözler söyleye bilsem,hayatımdaki yerini anlata bilsem ama yapamıyorum,sözlerim yetmiyor. Bana annemden daha fazla annelik yaptığın için teşekkürler."Dedi Draco yüzüne aci bir gülümseme yerleştirerek.

"15 dakikadır sizi dinliyorum,beni neden üvey evlat ettiniz ulan!"diye odaya daldı Blaise. Draco ve Pansy kıkırdadı. Pansy kollarını açarak "Gel buraya yılanın sarılsın sana"dedi. 3 arkadaş grup sarılması yaparak nostalji yaşadılar.

"Draco,Potter'ı sana olan aşkından dolayı sürünerek görmeye hazır ol,çöpcatan Pansy iş başında."

Garip fakat biraz duygusal bir bölüm oldu sanki. Bu arada hard Tom Riddle stanner olarak texting kitabı yazdım göz atarsanız sevinirim.

Pansy'nin çöpçatanlık yapmayı sevdiği kadar seviliyorsunuz.💞

drarry||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin