NL-1

449 22 0
                                    

"Günlüğümü sen aldın değil mi Luhan?! Onu bana geri ver! Hemen!" Kai'nin gür sesi yeni evlerinin boş salonunda yankılanıyordu. 

Bu sırada karşı komşuları Do Kyungsoo bu gür sesi çıkaran daha tanışma fırsatları dahi olmayan yeni komşusuna en içten dilekleriyle saydırıyordu. 

"Ben almadım gerizekalı herif! Nereye koyduysan ordadır mal!"

Kyungsoo bu seslere dayanamayıp en sonunda hiddetlenerek dış kapıyı açmasıyla ev arkadaşı Sehun'u görmesi bir oldu. 

"Hayırdır Kyunggie? Nereye?"

"Karşı komşuyu dövmeye. Sabahtan beri sinir oluyorum."

"İstersen ben konuşurum sen geç eve."

"Tamam sen onlara ağzının payını ver-" Tam o sırada evden çok sesli bir kahkaha duyuldu. Soo sinirden deliye dönmüştü. Sehun Soo'nun sinirlendiğini anladığı anda onu sakinleştirmek adına hızlıca konuştu. "Tamam sen eve geç, ben halledicem." Soo başını sallayarak evine girdi ve yavaşça kapıyı kapattı. 

Sehun hızlı adımlarla karşı kapıyı buldu ve tabir-i caizse zili sikti.

 Luhan sesten ürkmüştü. “Lanet olsun! İlk günden kim böyle kapıya abanır ki?!” Söylenerek kapıyı açtığında karşısında sivri çeneli, kumral saçlı, yakışıklılığın nirvanasında bir çocuk gördü.

“Selam! Ben Sehun, Oh Sehun.”

“Merhaba.. B-bende Han. Lu Han.” Söylerken yanakları kızarmıştı.

“Ben karşı komşunuz-“ diyemeden sesi yine aynı kahkahayla kesildi. Sehun artık dayanamadı ve bağırdı. “Bu kahkahayı iki saattir kim atıyor?!”

Chanyeol arka odadan hızlı adımlarla geldi. “Ben atıyorum. Nooolmuş?”

Sehun dişlerini sıkarak cevap verdi. “Sabahtan beri senin kahkahan ve arkadaşlarının sesi yüzünden evde rahat nefes alamıyoruz. Susun artık!“

Chanyeol alayla gülerek cevapladı. “Peki amcacım, sen nasıl istersen.”

Sehun sinirli bakışlarını Chanyeol’ün üzerine bırakarak kararlı adımlarla kendi dairesine doğru yürüdü ve kapıyı sertçe kapattı. Kyungsoo kapı sesini duyar duymaz kapıya doğru koştu.

“Ne dediler?”

Sehun hala sinirli ifadesini takınarak cevap verdi. “Hepsi aşırı mal insanlar. Hele şu kahkaha atan, 32 dişli kepçe.. Onu öldüreceğim!”

Soo tek eliyle Sehun’un sırtını sıvazlayarak konuştu. “Takma şu herifleri, hepsi cidden mal insanlar galiba, çok belli. Yarınki gitar sınavına çalışalım hadi.”

“Tamam, ben üstümü değiştirip geliyorum.”

Soo, salondaki siyah L şeklinde olan koltuklarına oturup Sehun’u beklemeye başladı. Sehun üstünü değiştirip Soo’nun ve kendi gitarını alarak Soo’ya yöneldi. “Hadi bakalım çalmaya başlayalım.”

Gitarlarının akordunu ayarlayıp çalmaya başladılar.

Karşı komşuları Kim Jongin’in sesten çıldırdığını bilmeden. 

NOISY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin