°Κεφάλαιο 2°

120 20 8
                                    

~Christina~

Ξημέρωσε η αυριανή μέρα.
Ενα όμορφο και γλυκό πρωινό για τους άλλους και όχι για εμάς.

Αυτό το πρωινό είναι μια πραγματική ταλεπορισα και για της τέσσερις μας.

Η Mai, ηAnn, η Ellen και εγώ ξυπνήσαμε από της εφτά το πρωί για να μαζέψουμε τα πράγματα μας. Το κολέγιο μας μεταφέρει σε ένα άλλο δωμάτιο και πραγματικά δεν γνωρίζω τον λόγο που συμβαίνει αυτό.

Αντί να μείνουμε στο δωμάτιο που ειμασταν πέρσι και να βάλλουν τους καινούριους στα δωμάτια εκείνων που φεύγουν.

Μεταφέρουν εμάς στα δωμάτια τον περσινών δευτεροετων και τους περσινούς δευτεροετοις στα δωμάτια τον περσινών τριτοετων και πάει λέγοντας.

Εγώ και τα κορίτσια βρισκόμασταν είδει στο νέο μας δωμάτιο. Τακτοποιουσαμε τα πράγματα μας και ταυτόχρονα συζητούσαμε για διάφορα θέματα.

Από το πόσα χρόνια έχουμε ακόμα να ζήσουμε ελεύθερες μέχρι και την τρύπα του όζοντος.

Ναι το ξέρω. Το ένα θέμα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το άλλο. Οι συζητήσεις μας έτσι είναι. Από το ένα θέμα, χωρίς να το καταλάβουμε πάμε στο άλλο.

Εκεί που είχαμε απορροφηθοι από την συζήτηση μας. Μας διέκοψε το χτύπημα στην πόρτα μας.

<<Νοκ νοκκκ.. >>

Μαντέψτε ποιος ήταν. Όχι δεν ήταν ο yoongi αυτην την φορά -ευτυχώς- Όμως ήταν ένας άλλος ψιλός, μελαχρινός όπου είχε όρεξη για παιχνίδια με την κοπέλα του.

Ακόμα και όταν είμαστε εμείς μπροστά.

<<Ποιος είναι???? >>
Ρώτησε παιχνιδιαρικα η Ellen.
Είχαν μιλήσει η δύο τους πριν λίγα λεπτά στο τηλέφωνο. Γνωρίζαμε από πριν πως θα ερχόταν. Γιαυτό και η Ellen ρώτησε με αυτήν την φωνή.

Θα ήταν περίεργο να ρωτούσε έτσι ενώ δεν ήξερε ποιος βρισκόταν πίσω από την πόρτα.
<<Εκείνος. >>
Ακούμε την φωνή του Taehyung πίσω από την πόρτα να λέει.
<<πωω.. >>
Αναφωνησαμε και η τρεις μαζί σιγανά.
<<Ποιος εκείνος??>>
Ρώτησε η Ellen και η Mai επέλεξε να χαλάσει το παιχνιδάκι τους.
<<Ο Kim Taehyung! >>
Είπε με ένα δυνατό τόνο.
<<Εη...>>
Αναφώνησε ο Taehyung φανερώνει την παραπονεμένη έκφραση του, μισώ ανοίγοντας την πόρτα. Η έκφραση του μας έκανε να ξεκαρδιστουμε.

<<Γιατί τους το χάλασες και εσύ >>
Είπε μέσα από τα γέλια της η Ann. Η Nefely της απάντησε με ένα <<ουπς>> χωρίς να βγάλει την σατανική έκφραση από το πρόσωπο της.
<<Τέλος πάντων. >>
Φανεροθηκε ολόκληρος ο Taehyung.
<<Ήρθα για να δω αν χρειάζεστε βοήθεια και για να δώσω κάτι στο κορίτσι μου για το καλορίζικο του καινούριου της δωματίου. >>
Έκανε μία μικρή παύση και βγήκε πάλι έξω.
Επέστρεψε με ταχύτητα αστραπής κρατώντας στα χέρια του ένα κλουβί. Αναφώνησε ένα <<Ταταν! >> και εγώ πλησίασα να δω τι κουνιόταν εκεί μέσα.

Four With Four Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ