1.

14 1 0
                                    

,,Dobré ráno" zasměju se na Harryho a políbím ho na čelo. Všechno se zdá být tak perfektní. Ale být jediná holka v domácnosti, je občas trochu záhul co si budeme povídat. Sednu si ke stolu, kde je připravena snídaně a podívám se na Harryho, který sedí naproti mě. ,,Mám to ale štěstí" usměju se na něj. ,,Každý den si říkám to samé". Než stihnu cokoliv říct rozlétnou se dveře a oba moc dobře víme kdo to bude. ,,Konečně jídlo!" vtrhne do kuchyně Niall a hned si bere talíř. ,,Dobré ráno i tobě". 

Všechno to začalo, když šel Liam do X-Factoru. Je to můj nejlepší kamarád už od školky a tímhle odstartoval úplně nový začátek, ve kterém mám roli i já, jako přítelkyně Harryho Stylese.  Hodně často nad tím vším přemýšlím, jestli je tohle všechno opravdu to co chci. Davy,média věčně nějaké telefony a plány. ,,Copak ten výraz beruško?" přisedne si vedle mě na gauč Liam a obejme mě okolo ramen. ,,Zase přemýšlíš, co by kdyby?" zasměje se. Ani se na něj nepodívám jen kývnu do prázdna. ,,Třeba by to bylo lepší" odpovím chladně. ,,Podívej se na mě" Chytne mě za bradu a otočí mi hlavu na sebe. ,,Přísahám, že si uděláme volno" dá mi pusu na čelo a chytne mě pevněji do obětí. ,,Liame?" Ozve se z vedlejšího pokoje ,,Zvoní ti telefon!" ,,Jak nečekané" zasměju se a pustím ho z obětí. Liam mě opustil, ale ne na dlouho jsem sama v místnosti. V tomhle domě si člověk ani sám připadat nemůže. Zvednu svůj výraz ke dveřím a trochu ve mě bodne. ,,Špehuješ mě?" ,,Jenom se dívám" odpoví Zayn a sedne si na pohovku přímo naproti mě. Jen se na něj usměju a svůj pohled namířím přímo k zemi. ,,Mám nápad" vypadne z něj. ,,Hm" zvědavě na něj zvednu svůj pohled. ,,Pojd" zvedne se a chce odejít z obýváku, když ho zastavím svou otázkou ,,Počkej, co děláš?" ,,Řekni mi, kdy ses naposledy bavila?" otočí se na mě. Nemusím ani odpovídat. Zvednu se z gauče a následuji ho i kdyby šel na konec světa.

•Ahoj, vítám vás u mého nového příběhu. Nepsala jsem skoro 4 roky a teď po té době se na to zase cítím tak snad to bude stát aspoň trochu za to.:)

GoldenKde žijí příběhy. Začni objevovat