Érdekes Tény

1.8K 61 5
                                    

Néha amint kilépek az utcára rögtön vitázó embereket hallok és látok, néha néha hallok egy pár szót a dologból. Érdekes lényekről van szó, egy nagy farkasról ami vad és támad.
Valakik féltek, valakik inkább mentek rájuk vadászni, van aki nem hitte el ezt az egészet. De ha lenne egy részletes történet másképp gondolnák.
"Úgy érzem igazuk lehet, ha nem, miért harcolnának akkor a hazugságért?" - tettem fel a kérdést magamban épp haza felé tartva a boltból. Lassacskán haza is értem bár gyalog nem olyan könnyű, cipelni legalább 3 nehéz zacskót haza felé, jártam már úgy hogy el is szakadt, kellemetlen volt. Amint be értem a házba gyorsan le tettem a zacskókat a konyha pultra és elpakoltam őket. Anyámék is haza értek, egymás után egy kis idő eltéréssel a munkából. Anyám csinált vacsorát és falatoztunk mind a hárman az asztalnál. Aztán apa bekapcsolta a tv-t, híradó volt azon a csatornán amire váltott. A farkasokról volt szó, anyámék csak bámulták a tv-t. Majd apa idegesen megszólalt:
-Lana.. Nem szeretném ha az erdő közelében lennél, és sötétedéskor gyere haza. - bökte oda aggódva.
-Rendben.. Bár amúgy sem megyek arra felé és általában időben itthon vagyok.
-Jó jó tudom, csak biztosra akarok menni hogy itthon leszel.
Forgattam a szemeim majd elmentem a szobámba. Jessica a legjobb barátnőm már is bombázott üzenetekkel. Teljes meg volt örülve.
-Szia csajszi! Rá érsz valamikor? Kéne találkozni! - pötyögte be gyorsan.
-Hali. Hát persze, rá érek. Csak apám félt a farkas dolog miatt és este sötétedés előtt haza kell érnem.
-Semmi gond, akkor napközben találkozunk. - írta gyorsan a választ.
-Oké, hol és mikor?
-Mondjuk a BubbleCo - ban? Olyan 13-óra után?
-Nekem jó, holnap?
-Aha.-vágta rá.
-Oké, és mi van Jacob-al? Hallottál felőle? - témát váltottam.
-Nem tudom, a te barátod.
-Jó tudom de általános óta kicsit elváltak útjaink és azóta nem nagyon beszélek vele.
-Hát nem tudom, keresd fel.
-Ha te mondod.. - amint ezt megírtam kikapcsoltam a telefonom és kimentem a konyhába.
-Anya apa.. Halottatok Jacob-rol?
-Pár napja még találkozgattam az apjával de már egy ideje nem, azóta nem is hallottam felőle. - vágta rá.
-Én az erdő szélén láttam, be ment az erdőbe, nem volt rajta felső...-mondta anyám egyre halkabb hangon.
Apám furcsán kezdett nézni. Aztán eltűnt a furcsa arc.
-Bizonyára segít az apja csapatának elfogni a farkasokat.
Csak bólintott anyám, majd vissza mentem a szobámba.
Szerintem nem segít elkapni őket. Valamiért ez az érzésem. Holnap után felkeresem, de most az a fontos hogy holnap találkozunk Jessica-val.
Kicsit ledőltem az ágyra, átgondolni pár dolgot majd vettem egy kellemes fürdőt és fel húztam a pizsamám.
Vissza tántorogtam a szobámba és le feküdtem, egy ideig forgolódtam aztán lassan sikerült el aludnom.
Reggel arra keltem hogy a telefonom pityeg az értesítések miatt. Lassan kinyitottam a szemem majd oda nyúltam a telefonomért. Ahogy elnézem Jessica nem unatkozik, utána nézett mi van Jacob-al de azt írja nem tudott meg semmit és hogy inkább én folytassam. Hát én eddig is úgy készültem hogy én fogok utána járni, de azért megköszöntem neki a segítséget. Lassan kikászálódtam a pihe puha ágyból majd mentem átöltözni. Amint kész voltam kezdtem valamit a hajammal is és indultam reggelizni. Anyám csinált palacsintát és apám pont akkor nyitott be az ajtón amikor oda értem a konyhába és láttam hogy juhar szirup volt a kezébe. Micsoda finom reggeli...vettem egy tányért a szekrényből és ráraktam pár palacsintát majd apám oda adta a juhar szirupot és tettem rá egy keveset és le ültem az asztalhoz, anyámék is hasonlóan tettek. Együtt falatoztunk, de én gyorsan befaltam a reggelim, és be mentem a szobámba.
Kicsit telefonoztam majd írtam üzenet Jacob-nak de nem válaszolt. Lehet hogy nem halasztom annyira a felkeresését mert egyre jobban érdekel hogy mi van vele. Még egy ideig elvoltam a szobámba aztán átöltöztem valami csinosabb ruhába mert indulok a városba. Ki mentem a szobámból és oda szóltam anyáméknak.
-Elmegyek a városba találkozom Jessica-val.
-Rendben, de ne maradj soká. - szólt oda apa, miközben már nyitottam a bejárati ajtót. Lassan elindultam a város felé és lassan a térre értem ahol megpillantottam Jessica-t. Oda jött hozzám és megölelt.
-Szia mia.. - köszönt boldogan.
-Hali. Mi ez a nagy vidámság? - böktem oda.
-Semmiség csak örülök hogy végre találkozunk.
-Ugyan Jessica.. Még csak most kezdődött a nyári szünet.
-Jó jó tudom de már hiányoztál. - vágta rá.
Csak mosolygott majd vissza mosolyogtam és el indult a megbeszélt helyre és le ültünk egy asztalhoz, pincér fiúk rajzani kezdtek hozzánk de mi elküldtük őket mert nem kértünk semmit. Kicsit nevetgéltünk a pincér fiúkon aztán bele is kezdtünk a komolyabb beszélgetésbe.
-Tudod már minek fogsz tanulni a gimi után? - érdeklődött.
-Nem nagyon, te?
-Hát én megvalósítom az álmom!-vágta rá.
-Jahj a modellkedés igaz? - nevettem.
-Igen az.. - kicsit elszomorodott amiért kinevettem.
-Sajnálom.. Én nem vagyok oda az ilyenekért.
-Ugyan semmi gond..
-Most már rendelünk valamit? Szomjas vagyok.
-Aha, én colát kérek te?
-Én is. - vágtam rá.
Jessica intett a pincér fiúknak és az egyik ide jött nagy boldogan hogy végre rendelünk. Aligha vártunk 2 percet már is itt volt az ital. Lassan el kezdtük szürcsölgetni majd újra bele vágtunk a beszélgetésbe.
-Nem mondott semmit Jacob? - érdeklődtem.
-Nem is volt otthon. Az apja meg el zavart.. Nem tetszett neki annyira hogy kérdezősködtem.
-Hát attól függ hogy mit is kérdeztél.
Jessica kicsit elgondolkodott.
-Jó meg lehet hogy egy kicsit.. Nem úgy csináltam a dolgot ahogy kellett volna. - forgatta a szemeit majd tovább szürcsölgette az italát. Én is így tettem, majd lassan befejeztük, Jessica fizetett majd elindultunk a főtérre ahol ma találkoztunk. Ott le ültünk egy padra és egy ideig beszélgettünk.
Kicsit szét néztem az égen és már sötétedett és éhes is voltam.
-Figyelj Jessica nagyon jó volt ma veled de éhes is vagyok és már otthon kéne lennem.
-Oké, menj csak, én is jól éreztem magam. - felálltam és megöleltem majd elmentem, haza fele vettem az irányt.

Farkas kaland (Befejezett) Where stories live. Discover now