What I look for in a roleplay

42 2 3
                                    


(っ◔◡◔)っ ♥ Dedication ♥

𝕆𝕗 𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖, 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕦𝕡, 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕖𝕥𝕖𝕝𝕪 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥, 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕘𝕠 𝕨𝕖𝕖𝕜𝕤 𝕠𝕟 𝕖𝕟𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕖𝕩𝕡𝕖𝕔𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕖 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕠𝕗𝕗. 𝔼𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕚𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕗𝕪 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕘𝕠𝕟𝕖 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖𝕙𝕒𝕟𝕕.


(っ◔◡◔)っ ♥ Patience ♥

𝕀'𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖, 𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕚𝕥'𝕤 𝕞𝕪 𝕁𝕦𝕟𝕚𝕠𝕣 𝕪𝕖𝕒𝕣, 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕚𝕤 𝕒 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕚𝕞𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕟𝕥 𝕪𝕖𝕒𝕣 𝕗𝕠𝕣 𝕞𝕖. 𝕀'𝕝𝕝 𝕥𝕣𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕒𝕤 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕤 𝕀 𝕔𝕒𝕟, 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕠𝕥 𝕓𝕖 𝕒𝕧𝕒𝕚𝕝𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖. 𝕀 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕒𝕥. ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜 𝕞𝕪 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕠𝕤𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤 𝕀'𝕞 𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕒𝕧𝕒𝕚𝕝𝕒𝕓𝕝𝕖.


(っ◔◡◔)っ ♥ Respectful ♥

𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕒 𝕣𝕡 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕟𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕠 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕧𝕠𝕚𝕕 𝕞𝕪 𝕥𝕣𝕚𝕘𝕘𝕖𝕣𝕤.


(っ◔◡◔)っ ♥ Flexible ♥

𝕀𝕥 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕥𝕨𝕠 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕨𝕠𝕣𝕜. 𝕀𝕥 𝕨𝕠𝕟'𝕥 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕘𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕨𝕒𝕪, 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕥 𝕨𝕠𝕟'𝕥 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕘𝕠 𝕞𝕪 𝕨𝕒𝕪 𝕖𝕚𝕥𝕙𝕖𝕣. 𝕊𝕠𝕞𝕖𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕥 𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕒𝕕 𝕒𝕥 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕚𝕗 𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕣𝕤 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕔𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕪 𝕨𝕖 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕥𝕠.


(っ◔◡◔)っ ♥ Mature ♥

𝕄𝕠𝕤𝕥, 𝕚𝕗 𝕟𝕠𝕥 𝕒𝕝𝕝, 𝕠𝕗 𝕞𝕪 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪𝕤 𝕚𝕟𝕧𝕠𝕝𝕧𝕖 𝕤𝕞𝕦𝕥 𝕠𝕣 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕪𝕡𝕖 𝕠𝕗 ℕ𝕊𝔽𝕎. 𝕀𝕗 𝕨𝕖'𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕞𝕒𝕥𝕦𝕣𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕒𝕥. 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕟𝕠𝕥 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕘𝕖 𝕠𝕗 𝟙𝟚.



(っ◔0◔)っ ♥ Thank you for listening and please roleplay with me, I'm lonely :( ♥

𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎 𝓅𝓇𝑜𝓂𝓅𝓉𝓈Where stories live. Discover now