bahagian 2

69.1K 159 5
                                    

Sedang aku leka bermain telefon di kamar, pasangan ku menghantar pesanan untuk berjumpa dengan Ku pada petang itu... Aku berfikir sejenak untuk memberi kata putus.. Dan tak tahu kenapa aku bersetuju.. Kami berjanji untuk bertemu pada jam 4 petang...

Tepat pada pukul 4 petang aku melangkah keluar dari kawasan rumah aku. Dia menjemputku menaiki kereta Viva berwarna biru.. Aku masuk dan duduk di tempat bersebelahan dengan pemandu.. Lepas aku masuk jer dalam kereta.. Kami pun berjalan pusing2.. "Hai awk, thanks taw sebab sudi jadi awek sya. Apa2 pun nama sya Imaz", kata pemandu kereta itu kepadaku sambil dia ingin menggenggam tanganku tetapi aku cepat2 menarik tanganku daripada tangannya..

" Sama2 awak, nama saya Tiqa.. ", balas aku dalam nada yang kurang selesa..
" Kenapa awak? ", Soalnya kepadaku.. Kali ini tangannya dapat menggenggam tangan Ku... Aku hanya tunduk sambil mendiamkan diri. Tangan Imaz ni sedikit kasar tapi biasa lah tangan lelaki, mana pernah tak kasar kan?.. Soalan yang sama ditujukan kepada ku sekali lagi....

" Awak ok tak? ", soal Imaz." Sya ok cuma tak biasa pegang2 tangan dengan lelaki yang bukan muhrim", jelasku yang pada ketika itu memandang ke arah Dashboard. "Ouh, tak per... Nanti lama2 biasa lah tu", Ujar Imaz kepada aku... Aku dapat melihat dari ekor mata yang Imaz ada curi2 pandang ke arah buah dada Ku...

" Awak ok tak? "Soal Ku. " Tak, cuma rasa tekak kering jer.. Kalau ada air masa ni boleh minum", katanya.. Aku rasa, aku faham apa yang dimaksudkan oleh pakwe aku ini."Awak jangan macam2 hea.. Sya tumbuk awak Kang", ugutku sambil tertawa...

Beberapa minit kemudian.... Suasana menjadi sungguh sepi.. Mata aku mula berair, tak tahu kenapa mengantuk, mungkin sebab kebosanan.. Tiba2 aku dapat merasakan seperti ada tangan yg sedang meramas buah dadaku...

Aku melihat ke arah buah dadaku, ternyata telahan aku itu betul. Pakwe Ku sedang meramas buah dada Ku tetapi hanya sebelah sahaja, lagi sebuah pegang stereng..Aku mengangkat mukaku lalu memandang ke arahnya, dia memandang ke arah muka Ku juga..

"Kenapa sayang? Stim ker ? ", Soalnya.. " Tak, tangan ni boleh tak Klau tak pegang buah dada orang", rengus Ku tetapi rengusan Ku seperti tidak diendahkan oleh Imaz malahan dia makin kuat meramas buah dadaku.. "Aw... Sakit lh Imaz", rengekku. " Owh Sorry syg, biy selowkan sikit hea", kata Imaz... Sejujurnya, aku memang dah stim bermula pada saat Imaz menggenggam tanganku lagi... Aku semakin hanyut dilanda badai nafsu

nafsu perwiraWhere stories live. Discover now