~7~

1.2K 115 36
                                    

Beni bırakmana
izin veremem!!-7.Bölüm

Hızlı adımlarla ua' ya gidiyordum. Çok geçmeden kahramanlara herşeyi anlattım.. Herşeyden kastım aşık olduğum değil tabi ki.. izuku'mun kaçırılmasını ve esir alınmasını anlattım.. Kahramanlar harekete geçmişlerdi bile. Ben ise diğer öğrenciler gibi okulda kalmaktansa kahramanları gizlice takip ettim.. İzuku'yu öylece o savaş alanında bırakamazdım... Çok geçmeden savaş başladı kötüler birliği kahramanlar ile savaşırken tomura ise izuku'yu rehine olarak elinde tutuyordu. Öylece orada hiçbişey yapmadan duramazdım.. gizli bir şekilde tomura'nın arkasına geçtim ve ona en sert yumruğumu geçirdim. O yere düşüp bayılmışken izuku'yu kollarımın arasına aldım ve koşmaya başladım. Giderken kahramanlara seslendim. All Might beni ve izuku'yu görünce çok sevindi. Yüzündeki gülümseme büyüdü ve bana onu hastaneye götürmemi söyledi.. Öyle de yapacaktım.. Çünkü  Izuku'm yara bere içerisindeydi. Zar zor nefes alıyordu.. kim bilir orda biriciğime ne yaptılar..

Hastaneye geldiğimde ise İzuku'yu hemen sedyeye yatırdılar.. Yaraları derin olduğu için ameliyata aldılar.. Ben ise koridorda yürüyüp duruyor, bazen ellerimi kafamı tutuyor ve "neden?" diye düşünüyordum.. En onunda yere çöktüm kafamı dizlerime dayadım ve ağladım.. Ya onu zamanında yetiştiremediysem? Ya ölürse? Hepsi benim hatam.. Benim suçum.. eğer o gün o parka gitmeseydik bunlar olmayacaktı..

Ama hayır.. Beni bırakmana izin veremem.. İzuku.. Sensiz yaşayamam..

-¥-

ETKİ ALTINDA // SHINDEKU//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin