Daxi stůj! "Řekla hřebečkovi appaloosy Aiša. Měla vlasy zapletene do dvou dlouhych copů, ktere byly zakončené dvěmi růžovými gumičkami. Utáhla mu sedlo a naskočila na něj. "Můžeme jet?" Zeptala se Klárka Aiši kamaráda co uz seděla vedle ni na sve klisničce. "Jasně!" Odpověděla a dala Daxovi znamení že ma jet. Dax zařehtal a vydal se na cestu. "Kam zajedeme? Na parkour nebo vyjížďku?" Zeptala se Klára. "Co mysliš Daxi?" Řekla Aiša láskyplně a pohladila ho. Usmála se a řekla: Dax si myslí že je dobry nápad vyjížďka. Obě se zasmály a vyjeli z areálu se stájmi hřištmi na parkour a podobné. Ški po štěrkové cestě a pohupovali se na zadech svych koňů. Když došli na krasnou zelenou a velkou louku dali se do klusu. Dax i Aisa to milovali. Vitr jim narážel do obličejů a cítili se tak volní jako nikdy. Aiša zavřela oči a roztahla ruce aby ji vláli ve větru. Nakednou se ale Dax prudce zabrzdil a vzepřel. Aiša vykřikla otevřela oči a spadla na zem. Než se oklepala a poradně viděla co se stalo Dax byl pryč. Uviděla před sebou velkeho toulavého psa. "Tak to tys mi vyplašil Daxíka?!" Řekla nešťastně se slzami v očích. Rozhledla se kolem a snažila se ho zahlédnout. Nikde však nebyl. Jen věděla že se vydal do lesa protože ve vrtvickach byl veliky průchod který svym tělem prolámal. Klárka dojela k Aiše a vytřeštila oči. "Kde je Dax?" "Pryč!" Vykřikla Aiša a rozbrečela se. "Tenhle tulák ho vyděsil. Vzepřel se, ja spadla a utekl do toho lesa!" "To je mi líto Aišo." Řekla soucitně Klára. "Vezmu Melody zpět do staje a ty ho hledej. Já se pak k tobě přidám." Aiša přykývla otřela si nos a okamzite se vydala skrz spoustu větviček do lesa. Musí ho najít!
ČTEŠ
Opět Divoký
AdventurePríběh o Appalooském koni co se nahodou dostane do prírody. Tam najde stado divokych koní a zamiluje si to tam. Co ale nastane az se bude muset rozhodnout mezi divokým stadem které brzy začne považovat za svou rodinu a milovanou Aišou, dívkou ktera...