Saat öğlen vaktine yaklaşırken artık babacığımı görme vaktimin geldiğini sanıyordum.
Çantama koyduğum, üstünde 'Jeon Jungkook' yazan dosyayı elime aldım.
Ve sayfaları karıştırdım;
Benden iki yaş büyük, boy farkım baya var ve itiraf etmeliyim fazla tapılasıydı.
Elime aldığım fotoğrafa tekrar tekrar bakıyordum.
Fotoğrafı yatağa bırakırken iletişim bilgilerinin bulunduğu sayfaya baktım.
Telefon numarası, Instagram hesabı ve Tweeter'ı vardı. Ayrıca iş yeri ve ev adresini de unutmamak lazım.
Ben iş yerine gidecektim ve kesin bir dille söylediği "erkek sekreter, bulun" emrini bir zat yerine getirecektim.
Özel sekreteri olacaktım. Tek iş yerinde değil evinde de yer alacaktım. Kesinlikle heyecandan kuduruyorum..
Fotoğrafı tekrar avuçlarıma aldığımda sırıttım ve üstüme çeki düzen verip evden ayrıldım.
Arabayla son hız iş yerine giderken tabikide birine çarpmamak imkansızdı, veya kıl payı kurtulmak.
Arabadan çıktığım gibi sendelenip yere çakılan bayanı ayağa kaldırdım. Neyseki bir şeyi yoktu.
"Kusura bakmayın, özür dilerim." Kadın gülümseyip "Sorun değil" dediğinde tekrar eğilip arabama binmiştim.
Şirkete vardığımda hiç zaman kaybetmeden içeri girmiştim. Geçen dakkaların ve hafif tatlı sohbetlerin ardından Jeon beyin önünde eğiliyordum.
"Tanıt." Kesin ve soğuk diline karşı dudağımı yalayıp, sırıtırken derin bir nefes alıp "Ben Park Jimin, yeni özel asistanız efendim."
Önünde tekrar eğilirken "kalk." komutunu almış ve doğrulmuştum.
Ah, cidden aradan geçen 2 saat bana şimdiden koymuştu.
Önüme koyduğu, temizlenecek olan dosyaların adli hesabı yoktu.
Tek bildiğim şey ise sert ve harika bir babacık ımm..
Selammm
Emeğimize karşılık, yıldızı boyayıp görüşünüzü dile getirir misiniz? Teşekkürler^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴘʟᴀʏ ɪɴ ɢᴀᴍᴇ-ᴊɪᴋᴏᴏᴋ🔞
Fanfictionᴏʏᴜɴ ᴏʏɴᴀʏᴀᴄᴀɢɪᴍ sᴀᴅᴇᴄᴇ, ʏᴇɴɪ ʙᴀʙᴀᴄɪɢɪᴍ ᴅᴏʟɢᴜɴ ᴋᴀʟᴄᴀᴍɪ sᴇᴠᴇʀ ᴍɪ ᴋɪ? sᴇᴠsᴇ ғᴀʀᴋ ᴇᴅᴇʀ ᴍɪ? ʙᴇɴ sᴀᴅᴇᴄᴇ ᴋᴜᴄᴀᴋᴛᴀɴ ᴋᴜᴄᴀɢᴀ ɢᴇᴄᴇɴ ʙɪʀ ʙᴇʙᴇɢɪᴍ~ ᴘᴇᴋɪ ʏʜᴀ ᴋᴜᴄᴀᴋᴛᴀᴋɪ ᴏʏᴜɴᴄᴀɢɪ sɪᴍsɪᴋɪ ᴛᴜᴛᴀʀsᴀ? ᴢᴇᴠᴋ ᴋᴏᴋᴜsᴜ ᴀʟɪʏᴏʀᴜᴍ ʜᴍᴍ ᴘᴇᴋɪ ʏᴀ ʙᴜᴅᴀ ʙɪʀ ᴏʏᴜɴsᴀ?