Ä

45 1 0
                                    

Jag hörde en bil stanna utanför. Jag kollade ut genom fönstret o såg Pedro. Hela min kropp fylldes med testosteron o min fitta vibrerade.
Han tog hårt grepp runt lådorna. Jag önskade att han skulle ta samma grepp runt mig när studsmattan är klar. Min blick hade fastnat på hans vackra ansikte när jag plötsligt insåg att han kollade tillbaks. Jag kollade snabbt bort och skyndade mig tillbaks in i stugan.

...

Senare på kvällen var det dags att äta. Vi gick ner för att sätta oss vid bordets. Det blev korv till middag , jag brukar inte tycka om korv men i detta fallet var det den perfekta maten. Efter en stund kom Pedro o satt sig mittemot mig. Jag kunde inte undgå att kolla på honom. Till sist fick vi ögonkontakt. Jag kollade honom djupt in i ögonen o tog en stor tugga av korven. Han förstod direkt.
Senare på kvällen fick jag ett sms.

-Var korven god?
//Pedro

-Aaa.
//Jag

-Jag har en korv här nere. Vill du se om den e lika god?
//Pedro

-Vart?
//Jag

-Nere i min stuga.
//Pedro

-Aa jag kommer när dem andra har somnat.
//Jag

Jag försökte hela tiden hinta dem andra om att dem kanske borde gå o lägga sig men dem hade andra planer. Till sist somna dem. Äntligen kunde jag gå ner till Pedro

-Dem har somnat nu.
//Jag

-Jag låser upp dörren till dig.
//Pedro

Jag gick så tyst jag kund ut ur rummet, ner till toan för att borsta tänderna, och sedan till Pedro.

Jag gick in i hans rum och möttes av en naken kropp, Pedros nakna kropp. Hans vackra ögon mötte mina och jag kysste hans läppar

-Hej Milli, sa Pedro

-Hallå Pedro, svarade jag.

Bara att höra honom säga mitt namn fick min fitta att få spasmer

Jag kollade djupt in i hans mörka ögon,

Jag böjde mig ner började långsamt kyssa hans ollon. Jag kände hur lite försaft rann ut, jag började suga medans han stöna och till slut kom det. Hans spermier flödade ut i min mun. Han tog några sista tag själv och kom sedan i mitt ansikte.

Han kysste min spermafyllda mun och la sig i sin säng med mig i hans famn. Efter en stund gick jag tillbaka till Rebeckas stuga för att gå och lägga mig. 'vilken kväll' tänkte jag och somnade sedan....

gräsklipparenWhere stories live. Discover now