S

18 0 0
                                    

Dagen efter satt vi och åt frukost. Dem andra åt macka med ost men med en förhoppning om att väcka Pedros minnen från gårdagen tog jag istället en banan. Efter en stund kom Pedro ner i köket. Jag vände mig om med munnen full av banan och mötte hand blick. Han gav mig samma blick som mött mina ögon så passionerat och lustfullt igår kväll.  Han satte sig på stolen mitt emot. Våra ben hittade direkt varandra under bordet. Med sin blick fäst vid min sa han med hans sexiga morgonröst 'Kan du skicka fruktskålen'. Jag lyfte fruktkorgen med båda händerna och när han tog emot la han han händer på mina. Han tog en persika och bet rak in i den med saft rinnandes ner för munnen på han. Önska d va min nyrakade fitta. Jag hade vaknat i morse tidigare än de andra och begav mig till duschen för o fixa mig för pedro, jag hade en plan för den komande kvällen. När han hade ätit upp persikan lämnade han köket. efter bara nån sekund plingade i min mobil. Ett sms från pedro. 

-jag hoppas du la märke till perikan idag, frtfarande hungrig. Möt mig om 5 vid stugan.

Ännu än gång pumpade testosteron ner till min nu våta saftiga fitta.

-Kommer.

Jag gick för att byta om till mina sexigaste underkläder av tunt spetsmaterial i röd som matchade min röda silkes rock som jag hängt över mina axlar. Jag sa till dem andra att jag bara skulle ta en snabb dusch. 

Jag öppnade långsamt dörren till hans stuga. Pedro la halvnaken på sängen. Jag kunde höra en sexig låt spelas i bakgrunden. Jag ville bara han skulle ta mig bakifrån där och då. Jag klev in i stugan och stängde dörren efter mig. Han reste sig från sängen och la hans händer runt min midja. Han läppar mötte mina och jag kände hans tunga mot mina läppar och han stånd trycka mot min nedre mage. Han la mig ner på sängen och klädde långsamt av mig. Jag drog av hans underkläder snabbt och våra läppar möttes åter igen. Han kände hur hans hårda kuk pulserade mot min kropp. jag ville ha han i mig där i då. Det går inte o vänta mer min ingång va öppen och redo för han. 

'pedro in med den. NU'

'oh milli due så sexig när due kontrollerande'  

Jag kände hans hårde stånd glida ini min fitta, snabbt gick det för o vara min första gång, jag var ju så våt för min älskare. Han placerade hans händer runt min hals och jag kände hur det blev svårare att andas. Jag väste med den lilla luft som fanns i mina lungor.

'Jag kommer'

'Jag med' svarade han med ett stön.

Han satte sin ena hand på min mun för att hindra mig för att stöna för högt. 

-Ingen får höra, var en duktig flicka nu för daddy.

-Okej svarade jag.

Han kollade mig djupt i ögon samtidigt som han penetrerade min fitta och sa 

-Kalla mig daddy!

-Okej daddy. 

Han körda ett par sista drag sedan kände jag hans varma sperma fylla min livmoder. Jag kunde känna mina ägg bli befruktade en efter en. Han drog ut kuken.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

gräsklipparenWhere stories live. Discover now