Egyébként Holden Wald vagyok, 25 éves, pilóta és van egy saját lakásom Boston legmenőbb negyedében . Az életem ezekből itélve biztosan zsírkirálynak tűnhet, csakhogy azt persze nem közöltem veletek, hogy 19 éves koromban autóbalesetben életét vesztette a 13 éves húgom, az egész főiskolát és a retkes képzéseket végig güriztem azért, hogy most ott lehessek ahol vagyok, végig döngettem a fősulit mindenféle komoly kötődés nélkül, pusztán egyéjszakás kapcsolatokkal, azért, hogy aztán 6 hónapig járjak egy olyan lánnyal akivel a szexen kívül nem csinálunk semmit majd ő is dobjon azzal a szöveggel, hogy rámunt és hogy túl sok időmet veszi el a repülés. Ó igen, az életem fantasztikus. Ja nem. Persze, tudom én, hogy egyáltalán nincs olyan akinek az volna, de az enyém közel sem áll a tökéleteshez. Persze felszínesen az. Ha az ember leszarja milyen vagyok belül és csak azt nézi, hogy egy puccos házban lakok, piszok gazdag vagyok hála a csodás kapcsolataimnak és a pöpec melómnak és még dögös is vagyok amit az évek alatt rendesen ki is használtam, akkor igen, valóban tökéletes életem van. De ez ennél sokkal több és bonyolultabb. Mindig. Amúgy Kimberly, akivel félévet ellébecoltam egy olyan valamiben amit kapcsolatnak nem neveznék mivel azon kívül, hogy nála laktam lakbér fizetés nélkül és minden szabadidőmben lefeküdtem vele, hirtelen kitalálta, hogy neki ennél több kell és kidobott a lakásából és a bugyijából. Megtántorodás nélkül vettem ki magamnak egy lakást egy elég klassz kis helyen miután kidobott , azzal viszont nem számoltam, hogy Olivia lesz a szomszédom. Matthew és ő már több mint egy éve együtt vannak, ami elég szánalmas gondolat mivel Matt egy igazi seggfej ( pont ezért bírom, mellette totál normálisnak tűnik az én érzéketlenségem ), Liv pedig totál apátiás. Nincs egy olyan nap amikor jó kedve lenne. Készséges egy lány, tud főzni és sütni , elvileg vicces is néha és Matt szerint az ágyban is fenomenális de egyszersem láttam még nevetgélni vagy a barátnőivel bulizni.Matthew szerint depressziós lehet, de a kapcsolatuk mindkettőjüknek jó mert a szexen kívül még a szokásos családi kérdezősködés - mi a baj veled, miért nincs barátnőd/barátod, mikor hozol haza valakit végre, stb - alól is felment anélkül, hogy valódi " fárasztó" érzelmi kötődés lenne közöttük , ráadásul mint ahogy most kiderült , Matt egyszersem volt még Liv házában. Szóval nem csoda , hogy amikor Matthew, aki már a gimi utáni nyár óta egy elég jó haverom, elmagyarázta nekem ezt a " csodás" kapcsolatot közöttük, őszintén megbotránkoztam. Már a normális emberek is ide jutnak? Mert az oké, hogy én Elena, a húgom halála óta nem bírkoztam meg az élet adta fájdalmaimmal, de az, hogy egy totál átlagos életű ember ne vágyjon a szerelemre? Kiábrándító. Csak sajnos nem eléggé mert Olivia minden bizonnyal még ezekután is felkeltette az érdeklődésemet, főleg most, hogy tudom, hogy a szomszédom. Egyáltalán honnan van pénze erre a lakásra? Tudtommal egy külvárosi könyvtárban dolgozik hetente három napot, nem hinném, hogy az olyan jól fizet. Na és az az undor a szemében? Pont irántam? Valamint miért volt olyan aggodalmaskodó , mi az amit ennyire titkolni próbál mindenki elöl?Ó igen, Olivia minden bizonnyal egy rejtély.
ESTÁS LEYENDO
Mindenség
RomanceOlivia Hayden az első pillanattól kezdve izgalmas rejtvény volt számomra .Meg akartam fejteni őt , le akartam hántani a körülötte lévő falakat , ismerni akartam az összes bugyuta titkát és meg akartam győzni arról, hogy nem vagyok olyan borzalmas mi...