Başlangıç Tarihi /24 Ağustos 2019 🌻Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor.
Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben.
Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz,
Kimseye sezdirmeden... ♥
-Özdemir AsafEfsun Mihre Saraçlı
SARAÇLI konağının gözbebeğiydi o 3 erkekten sonra gelen tek kızdı güzelliğiyle Mardinin diline düşen adı gibi herkesi büyüleyen kızdı . Annesi Narin hanıma benziyordu, beline kadar uzanan kumral gür saçlarını , masmavi gözlerini, küçük burnunu ve kiraz gibi olan dudaklarınıda annesinden almıştı . Ama huyu aynı babasına benziyordu, inatçının tekiydi o ne derse o olurdu , ama çokta merhametliydi , cesurdu Efsun Mihre deli doluydu insanlara öyle çok çabuk ısınmazdı bu yüzden koskoca mardinde en fazla iki üç arkadaşı vardı. En yakın arkadaşı ise Berfeydi ve o hayatı boyunca asla sevdalanmaması gereken bir adama sevdalandı . 6 yaşındaydı çocuktu daha onun ilk Aşkıydı , mardinin en büyük aşiretinin ağasıydı Asaf Boran ve en büyük düşmanlarıydı . Harzemşahlar ve Saraçlılarlar arasında yıllardan beridir gelen bir husumet vardı. Herkes bilirdi husumetin nedenini ama Efsun Mihre imkansız olduğunu bile bile sevdalandı. kendini bildi bileli ona aşıktı , sevdasıydı onun sonra hiç beklenilmedik anda kader oyununu oynadı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERESTİŞ/Töre
Teen Fiction"Daha son sözü söylemedi hayat, belki yarınlar, mutlu sonlar var. Yeniden başlamak yorar insanı ama sonunda kavuşmak mutlu olmak var... " - Nazım HİKMET