it's you and me, that's my whole world

2.4K 106 121
                                    

BAŞLAMADAN ÖNCE;

not: bu asla kimsenin hayatında gerçek olamayacak, tamamen mükemmel bir peri masalıdır.

not2: eğer bir insan sizin ruh eşinizse, aranızdaki çekim veya eğer öyle bir şey varsa aşk, ne kadar uzak olursanız olun mutlaka sizi bir araya getirir.

Çalma Listesi Aşağıda 👇

au

[1 eylül, 1991]

"seni ilk gördüğümde ikimiz de küçüktük." (1)

hogwarts cadılık ve büyücülük okulu bu yıl tekrardan küçük cadı ve büyücülerine kapılarını açmıştı. bazıları daha yeni 11 yaşını doldurmuş küçük çocuklar büyük salonda toplanmış, onları binalarına yerleştirecek olan seçmen şapkayı takma sıralarını bekliyorlardı. her birinin küçük kafalarında hangi binaya girecekleri düşüncesi dönüp duruyordu.

draco malfoy hariç.

draco başından beri slytherin'e seçileceğinden emindi. ona öğretilen her şey bu yöndeydi. hayatı boyunca tüm ailesi draco'yu asil kanlarını onlara yakışır şekilde taşıması için yetiştirmişlerdi. onları hayal kırıklığına uğratmayacaktı, kendine söz vermişti.

ama sonra bir şey oldu.

draco malfoy platforma çıkan ilk kişinin gryffindor'a yerleştiğini görünce ilk kez kendini slytherin'e ait hissetmedi.

adı okunan ilk kız, hermione granger, platforma heyecanlı gözler ve kendini telkin etmeye çalışan tavrıyla draco'nun ona bakmasını sağlamıştı.

bakış o bakış, draco bir daha gözlerini ondan alamadı.

[4 nisan, 1993]

"özür dilerim, bu gece aşık olduğum için." (2)

harry, ron ve hermione hagrid'in kulübesinde çay içiyor ve sohbet ediyorlardı.

aslında sadece harry ve ron.

çünkü hermione ne çay, içiyor ne de konuşmaya katılıyordu. malfoy'un ona söylediklerini sindirmeye çalışıyor gibiydi.

neden bir zorbanın ona dediklerini bu kadar kafaya takıyordu ki? sadece malfoy'du işte. malfoy.

eğer başka bir safkan bunları ona söyleseydi bu kadar üzülür müydü diye düşünmekten kendini alamadı. malfoy'un ne özelliği vardı ki?

gözleri dolmuştu.

,,,,

hermione ile bu kadar yakın oldukları için her zaman kıskanacağını düşündüğü harry potter'dan nefret ediyordu malfoy.

çünkü o hiçbir zaman hermione granger'a yaklaşamazdı.

onu ağlattığına inanamıyordu. belki de babasının sözlerini dinlememeliydi. çünkü biliyordu ki dedikleri doğru değildi.

muggle doğumluların kanı kirliyse hermione granger neden, hem içinden hem de dışından, bu kadar güzeldi?

sevdiği kızı istemeden de olsa ağlattığı için kendinden ve onu ağlattırmaya zorlayan babasından nefret etti ilk kez. bir daha eskisi gibi olmayacaktı. draco, hermione'yi ağlatmaktansa ölmeyi tercih edeceğini ilk kez orada anladı.

miss americana & the heartbreak prince | one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin