•••
Pokračování..
••••
Další den ráno
•Jdu zavolat Aničce, potřebuju s ní jít ven, hrozně mi chybí..
..Anička: Dobré ráno.
Vláďa: Dobré ráno. Chtěl jsem se zeptat, jestli by jsi dnes mohla ven, třeba v jedenáct dopoledne?
Anička: Zeptám se mamky, chviličku.
Vláďa: Dobře.
...
Anička: Můžu, takže v jedenáct v parku?
Vláďa: dobře. Zatím pa.
Anička: Ahoj.Potřebuju ji už říct, že jí miluju, ale dnes se na to vůbec necítím, takže to nechám na příště.
•
V jedenáct..
•Anička: Ahoj
Vláďa: Ahoj... Obejmuli se ...
Vláďa: Jak se máš?
Anička: Krásně, jak ty?
Vláďa: Já taky, chyběla jsi mi.
Anička: Ty mě taky.. Jsem ráda, že jsem u tebe.
Vláďa: Mám tě rád.
Anička: Já tebe mám taky ráda.
..
Vláďa: Tak si jdeme sednout.
Anička: Dobře.
•
Při loučení..
•Anička: Já už musím jít.
Vláďa: Dobře, hlavně pozor přes silnici.
Anička: Ano, tak papa.
Vláďa: pa.... Anička ušla 50m, přecházela přes silnici, zamávala Vláďovi a srazilo jí auto ...
Aničko!!
... Vláďa rychle běžel k silnici a zavolal na 155 ...
Aničko.. (Vláďa se rozbrečel a obejmul jí)
Vláďa: To bude dobrý Aničko, dýchej.. Pomoc už je na cestě.
Anička: Já nemůžu dýchat..
Vláďa: Pomoc už tu bude zachvilku.. Já věděl, že mám jít s tebou..
Vláďa, Anička: Miluju tě (Oba se slzami řekli)
Anička: Slib mi, že to zvládneš.
Vláďa: Slibuju.Záchranka už je tu.
Záchranář: Co se stalo?
Vláďa: Srazilo jí auto.
Záchranář: Pomůžeš nám s ní na vozítko?
Vláďa: Samozřejmě, pomůžu s čímkoli.
Záchranář: Nedýchá..
•
Po naložení a všem ostatním..
•Vláďa: Mohu jet s vámi?
Záchranář: Nastup si. Půjdeme potom rovnou na operaci.
•
Po operaci..
•... Doktor přišel za Vláďou ...
Vláďa: Jak je jí?
Doktor: Je mi líto..
Vláďa: Ne.. (Rozbrečel se jak nejvíc to šlo a psychicky se zhroutil, padl na kolena)
•
Po dvou dnech doma..
•Mamka: Co se děje, Vláďo?
Vláďa: Nedávám to, nejde to.. Zemřela..
Mamka: Kdo?
Vláďa: Moje nejlepší kamarádka.. Anička.... Mamka obejmula Vláďu a utěšovala ho ...
•
Po týdnu..
•Už je mi.. Ne dobře, ale líp. Vím, že vždy na mě bude koukat z nebe.
Vlastně.. Není mi vůbec líp.. Přišel jsem o všechny kamarády, co jsem měl.. Táta se ještě k tomu začal chovat jak debil.. Začal chlastat a kouřit 3 krabičky denně. Mamka už říkala, ať si najde jiný bydlení..
•
Další den..
•Tátu zavřeli do vězení.. Prý spáchal vraždu.. Nechci tomu věřit, nemůžu.. Už nevím, co dalšího se může stát..
Já už to nedávám.. Přemýšlím každý den o tom, že chytnu kudlu a podřežu se, ale nemůžu! Už jsem udělal jednu chybu a další nemůžu.. Měl jsem jí říct už dřív, že jí miluju.. Ale nepodřežu se, to nemůžu.. K ničemu by to nebylo, Žiju jen jednou.. Budu jí milovat, i když tu není.. Jsem sám.. Mám jen mamku, nikoho jinýho..Každý jiný má třeba sto kamarádů, já nikoho.. už ani Honzu..
•
Den před začátkem školního roku..
•Dneska si procházím Instagram.. Koukám na fotky Aničky. Chybí mi..
..
Narazil jsem na citáty.. Nechápu, co to je.. Ale zatím to chápu tak, že si tam každej vylévá srdíčko.. Já mám bolesti hodně, myslím, že je dobrý nápad založit si nějakou tu stránku.. Jak bych jí jen pojmenoval.. Už mám nápad..VYTVOŘIT NOVÝ ÚČET.
UŽIVATELSKÉ JMÉNO:
#ten_znicenejHESLO:
*********POTVRDIT.
Jdu nahrát svůj první citát.
„Vždy vše řekni dřív, než později."Jdu spát, uvidím ráno, jestli tam bude něco.
•
Další den po příchodu ze školy..
•Má to 30 lajků, srdíček, nevím jak se tady tomu říká.. Třeba jednoho dne budu slavný, ale to je jedno.. To není moje priorita.. Chci něco těm lidem předat.. Vím, že všechno zvládnu, teda.. doufám, že to všechno zvládnu bez cigaret a toho všeho, co prý uklidňuje..
•
Po týdnu
•Mám tisíc sledujících.. Můj druhý úspěch v životě.. Ten první je Anička a to, že jsem jí dokázal říct do očí, že jí miluju. Přes zprávy to nemá smysl totiž.
•
Další den ráno..
•Dnes jsem přišel na to, že ten mobil co mám je zbytečný.. Rodina nemá moc peněz.. Stál 13000 Kč a je z Electro Worldu.. Jedu tam ho vrátit a koupit si nějaký za 2 tisíce.
•
V Electro Worldu..
•Třeba tento.. Xiaomi redmi 6A.
Tak, mám u sebe 10500 Kč.. Jedu domů.
•
Doma..
•Vláďa: Mami?
Mamka: Ano?
Vláďa: Víš, jak jsi mi koupila s taťkou ten mobil?
Mamka: Ano, co se stalo?
Vláďa: Už ho nemám.
Mamka: Tys ho ztratil?
Vláďa: Ne, koupil jiný. Tady ti chci dát 10500 Kč zpět.
Mamka: Cože?
Vláďa: Vem si to.
Mamka: Myslíš to vážně?
Vláďa: Ano. Smrtelně.... Mamka Vláďu obejmula ...
Mamka: Miluju tě.
Vláďa: Já tebe taky.
•
Později večer..
•Jdu nahrát další citát..
„Dělej ostatním lidem radost"
Ráno se podívám, jestli se to líbilo.
•
Další den ráno..
•Hele, mám 2 zprávy.
PRVNÍ
#ella.dvorakova: Ahoj, koukala jsem, že jsi takový smutný a dáváš smutné příspěvky se mi zdá. Děje se něco? 💖#ten_znicenej: Ahoj, už je to hrozně dlouhá doba.. Přibližně 2 a půl měsíce dozadu.. Zemřela mi moje nejlepší kamarádka, kterou jsem miloval jako svou rodinu. Ale zvládám to, bál jsem se, že chytnu nůž a říznu se a nebo, že začnu kouřit.. Naštěstí ani jedno a stejně by to nepomohlo, už je mi o dost líp než předtím a zvládl jsem to sám bez toho, abych si ublížil. A děkuju♥️
DRUHÁ
#anezka_b: Ahoj, prosímtě, proč už nejsou iPhone emoji na citátech?#ten_znicenej: Ahoj, prodal jsem iPhone, koupil jiný mobil a zbytek peněz dal rodičům, pro rodinu. Rodina je totiž důležitější než mobil.
•
Další den..
•Už se z toho dostávám, už se občas i směju. Ale jestli mě slyšíš Aničko, tak ti chci říct, že ti děkuju. Miluju tě a vždycky na tebe budu myslet.
•••••••
Lukáš Marsen