IU:Endişeliydim ve bir o kadar da heyecanlı....sanki ilk defa o kadar insanın içinde konuşma yapacaktım. Hayır hayır,aslında ondan çekiniyordum nedensizce... *********** konuşma sırası bana gelmişti bende heyecanla kalktım ve oradaki idoller de bana selam vermek için ayağa kalktılar bende onlara kafamı eğerek selam verdim hepsine gülümsedim fakat jungkook'a kafamı eğip selam verdiğimde kafamı zor kaldırdım ve hızla sahneye geçtim ve;"Gerçekten çok çalıştım dansımı,sesimi zorladım çünkü en iyisini yapmak istedim.ve bunları yaparken bana destek çıkan fanlarıma,şirketteki çalışanlarımıza minnetarım..hepinize teşekkür ederim,sizi seviyorum ve daha iyi yerlere geleceğime söz veriyorum." Evet çok konuştuğumu düşünerek yerime geçtim alkış sesleri kulaklarımda çınlıyordu,gerçekten yorulmuştum ve yerime geçip oturdum. *********** KONUŞMA SONRASI. JK:Konuşmandan çok etkilendim. IU:Sağol...ama neden etkilendiğini anlamadım alt tarafı çok çalıştığımı söyledim. JK:Önemli olan konuşulan sözler değil,sözleri kullanan kişi. IU:(utanarak)Teşekkür ederim jungkook. (İçinden)niye bu kadar utanıyorum ki??sonuçta ben onun ideal kadın tipiyim ve her yerde o benden bahsediyo utanması gereken kişi o.Ama utanan benim gerçekten neler olduğunu bilmiyorum,duygularım karışık.....