ıu ve jungkook 3

25 2 2
                                    

Sabahın erken saatlerinde ayağa dikildim ve klip çekimleri için hazırlanıp set'e gittim.Menajerim'in yüzünü bile görmek istemiyordum çünkü çok sinirliydim.En yanlış olanı da benden izin almadan numarami başkasına vermesi idi.Her neyse bu mevzuyu işime yansitmamaliyim çünkü iş ve özel hayat ayrıdır ve özellikle bugün bu mevzu hakkında konuşmayacağım.Bugün klip çekimim var ve enerjik olmalıyım.

- YÖNETMEN:NEREDE KALDIN IU!?
- IU:ŞEYY...ÖZÜR DİLERİM YÖNETMENİM ARABAM BOZULDU VE TAKSİ İLE GELMEK ZORUNDA KALDIM.FAKAT,ERKEN OLDUĞU İÇİN TAKSİ YOKTU VE ZOR BULDUM..
- YÖNETMEN:TAMAM TAMAM SORUN DEĞİL.

Yönetmenin bu sözleri beni rahatlattı ve çekimlere geçtik...

                                  YARIM SAAT SONRA

Çekimlere mola verdik ve bir de ne göreyim??minibook karşımda duruyo.Acaba gerçekten karşımda mı duruyor yoksa ben hayal mi görüyorum?jungkook'un seslenişleriyle irkildim ve bana doğru yaklaşıp,

JUNGKOOK:MERHABA IU NASILSIN?
IU:İYİYİM JUNGKOOK.AMA SENİN BENİM ÇEKİMLERİM OLDUĞUNDAN NASİL HABERİN VAR?
JUNGKOOK:EEEE....SEN TELEFONDA KONUŞURKEN DUYMUŞTUM  DA,SÜRPRİZ YAPMAK İSTEDİM.
IU:PEKİ.ÖYLE OLSUN BAKALİM.

Aslında ben kimin söylediğini tahmin edebiliyordum..Tabikii menajerim lisa!bu kız ne yapmaya çalışıyor??...

Çekimler nihayet bitti ve eve geçmeden önce menajerim lisa'ya yakınlardaki bir kafe de konuşmak istediğimi söyledim. fakat o bana yorgun olduğunu ve dinlenmek istediğini söyledi.Önemli olduğunu söylememe rağmen umursamadı ve gitti.Bende bunun üzerine evime geçtim.uzun uzun düşündüm,lisa hakkında kafamda soru işaretleri oluştu hem sürekli bizi bir araya getirmeye çalışıyo hem de bir türlü yanlız birakmiyo....



Not:arkadaşlar biliyorum bayagidir yazmiyorum çünkü ben 8.sınıfa gidiyorum ve ders çalışmam lazım bölüm de biraz kısa oldu ama olsun:-)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IU VE JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin