Gece bitti ve herkes dağıldı.Bende dışarı çıktım ve arabama bindim bu geceden sonra dinlenmeye ihtiyacım vardı.Kookie tae ile birikte dışarı çıktı sonra diğer üyeler de geldi ve onlar da nihayet evlerine gidecekti bana selam verip iyi geceler dileklerini ilettiler ve bende hafifçe sırıtarak iyi geceler dedim.Eve geldim ve telefonuma bir bildirim geldi bir de bakayım ki bu gecenin videosu ve benim konuşmam yayınlanmış.Hemen video yu izlemeye başladım. * *********** * Ağzım açık kaldı çünkü video da jungkook beni gülerek çok samimi bir biçimde dinlemiş ben ise o kadar insanın içinde bana nasıl baktığını farkında değildim.konuşmada;"Çok konuştum değil mi?"dediğim yerde gülerek kafasını iki yana sallıyordu ve hayır diyordu...neyse sonra birkaç bildirim daha geldi.Jungkook un videoda ki siritmalari yüzünden ikimiz adına yapılan shipler bayağı artmış,herkes bu video yu paylaşıyor!Hatta sevgili olduğumuzu düşünenler bile var?..Gerçekten yok artık!bir anda ne yapacagimi bilemedim ve içimden "Tanrım lütfen jungkook bu shiplemeleri ve video yu görmesin"diyordum ve tam o sırada telefonuma mesaj geldi mesajın menajerimden geleceğini düşünerek,telefonu elime aldım fakat bilinmeyen bir numara idi.Hemen baktım mesajda şöyle yazıyordu;"ıu ben jungkook..Shiplerin hepsini gördüm ve video yu da izledim konuşman gerçekten çok güzel olmuş,ship konusuna da gelirsek,açıkçası ben rahatsız olmadım ama sen eğer rahatsız olduysan,ben shiplemeleri ortadan kaldırırım.." Kendime gelebilmek için kendime hafifçe tokat attım ve hangisine şaşırmam gerektiğini düşünmeye başladım.Ama o benim numarami nerden biliyo???tam bunu düşünürken bir mesaj daha geldi;"Numaranı menajerinden aldım.."Ahh lanet olası menajer!o benden izinsiz nasıl olurda numaramı ona verebilir!!??evet şimdi ona bir cevap vermem gerekiyordu ama ne cevap versem??ondan hoşlandığımi düşünmemesi için;"Hayır sorun değil bu işlerle uğraşmana gerek yok.Ben bu sahipleri takmıyorum zaten merak etme.."dedim ve son olarak ta iyi geceler dedim.Sonra o da bana peki sen bilirsin,iyi geceler dedi.Neye uğradığımı şaşırır biçimde yatağıma geçtim ve düşünmeye başladım,Acaba o mesajı atmamalı mıydım?? Kafam karışıktı bu yüzden uyumaya karar verdim...