Príbeh sa odohráva v rokoch okolo 1800. Hlavná hrdinka Jassica Foxová sa narodila ako chudobné dievča a bývala so svojou mamou buď na ulici alebo v podnikoch, kde jej mama pracovala ako ľahká žena. V tomto období sa takými ľuďmi opovrhovalo a preto, keď sa jej ujal starý markíz z belmoru, museli jej minulosť utajiť. Mladú Jassicu vychoval ako svoju vlastnú a spravil z nej dámu ako sa patrí. Markíz ma však aj syna, kapitána Matthewa Seatona, ktorý slečnu Jassicu neschvaľuje. Jassica sa do arogantného kapitána napokon zaľúbi a to jej spôsoby nemalé problémy.
Toľko k dejú. Teraz by som sa rada presunula k môjmu názoru na túto knihu.
Musím priznať, že čítanie tejto knihy mi zabralo nejaký ten čas. Väčšinou, keď sa do knihy úplne začítam, mi netrvá priveľa času kým sa ocitnem na poslednej strane knihy. Táto kniha sa začala veľmi zaujímavo, no zasekla som sa niekde v polovici, kedy ma dej veľmi nebavil. To však netrvalo dlho a znova som sa dostala k častiam ktoré ma upútali natoľko, že som ju napokon dočítala.
Kniha je napísaná v tvare "on rozprávanie" vďaka čomu čitateľ vie, ako sa každá postava v danej situácii cíti. Čo veľmi oceňujem.
Čo sa týka deja ako takého, bol pútavý a dokázal ma viac krát prekvapiť. V období v ktorom sa príbeh odohrával je typický zdvorilím správaním a krásnymi róbami, ktoré nosili ženy tak aj muži. Dostávam sa teda k ďalšej veci, ktorá sa mi na knihe veľmi páčila. Štýl akým autorka opisovala miestnosti a hlavne oblečenie bol naozaj úžasný a čitateľ si pri ňom vie krásne predstaviť, ako daná vec, miestnosť či osoba vyzerá.Moje poznámky k deju:
Páčilo sa mi, ako hlavný hrdinovia Jassica a Matthew, zo začiatku bojovali proti svojim pocitom. Ani jeden nedávali najavo, ako veľmi sa ľúbia a to dávalo príbehu tie správne grády. Jassica svoje pocity napokon dala najavo skôr ako Matthew, pretože si uvedomila že sa proti tomu bojovať nedá. Naopak Matthew si to v žiadnom prípade nechcel priznať. Bol presvedčený, že po Jassice nechce lásku, ale že po nej túži iba ako po žene, ktorá má tie správne krivky. Nakoniec jej však podľahol a myslel si, že keď sa s ňou vyspí, omrzí ho. Opak bol však pravdou pretože ho to prinútilo chcieť ju ešte o to viac.
Koniec knihy ma naozaj prekvapil. Takýto koniec som určite nečakala a musím sa priznať, že mi vybehla aj nejaká tá slzyčka.Na záver chcem povedať že táto kniha je plná lásky, vášne, napätia a aj trochu tých intríg. Kde tu sa nájde aj kúsok toho humoru. Rozhodne však odporúčam si túto knihu prečítať.
Hodnotenie: ⭐⭐⭐⭐4/5
YOU ARE READING
Knihy z môjho pohľadu
General Fiction"Knihy z môjho pohľadu nieje" žiaden príbeh. Postupne sem budem pridávať recenzie na knihy ktoré prečítam a podelím sa tak s vami o moje pocity z čítania. Dúfam, že vám tak aj poradím akú knihu si nabudúce budete chcieť prečítať 😊