P.S. Mám ťa rada od Kasie West

26 3 0
                                    

Blesk z čistého neba. Útok žraloka. Výhra v lotérii.

Týmito slovami sa začína úžasná kniha od autorky Kasie West. P.S. Mám ťa rada je jedna z mojich obľúbených knižok a som rada, že som si ju v kníhkupectve všimla. Je písaná s neuveriteľnou ľahkosťou ale aj tak ma dokázala upútať a neraz prekvapiť. Zhltla som ju za necelé tri dni a bola som uchvátená.
Jediná škoda je, že je písaná iba z pohľadu hlavnej hrdinky. Čo samozrejme v niektorých prípadoch oceňujem. Lily, hlavná hrdinka, nenávidí chémiu a tak si začne čmárať po lavici. Jej hudobný vkus je iný ako by človek predpokladal u dievčaťa. Text jednej takejto piesni napíše na lavicu. Na druhý deň zisti, že jej text niekto dopísal. S neznámou osobou si začne písať listy bez toho aby vedela kto to je. Keď to však zisti, jej pocity budú zmiešané.

Toto by bol približne dej a teraz sa môžme presunúť k tým mojim pocitom. Keď som túto knihu čítala nedokázala som sa od nej odtrhnúť. Bola plná vtipných situácii ktoré ma dokázali neskutočne rozosmiať. Jedna situácia bola pomerne smutná, skoro som sa rozplakala. V tom má čaro táto kniha.
Najprv som si myslela, že to bude taký predvídateľný príbeh, no viac krát som sa počas čítania presvedčila o opaku.
Do hlavnej mužskej postavy, Cadea, som sa jednoducho zamilovala. Dokázal byť nesmierne arogantný no ku koncu ukázal ako sa v skutočnosti cíti.
V knihe bol taky tipický prvok kedy sa hlavný hrdinovia navzájom naju radi ale obaja si myslia, že ten druhý to tak necíti. Mám takéto zamilované príbehy rada preto mi nevadilo, že to bolo použité aj v tejto knihe.
Tesne pred koncom knihy sa nakoniec všetko rozuzlilo. Prečo tesne pred koncom? Pretože na koniec autorka zaradila krásnu intrigu jednej zo spolužiačok týchto dvoch hlavných hrdinov. No ustáli aj to a tak kniha skončila Happy endom.

Na záver chcem povedať, že sa určite oplatí si túto knižku prečítať.

Hodnotenie: ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5

Knihy z môjho pohľadu Où les histoires vivent. Découvrez maintenant