Navždy nesmrteľní od Alyson Noel

16 1 0
                                    

Prvá kniha zo série nesmrteľní. Fantazi, romantická kniha plná úžasných prekvapený a zvratov. Nechýbajú v nej bojové scény ale ani humor.

Takto by som v krátkosti opísala túto knihu. Teraz sa presuniem k hlbšej analýze.
Musím priznať, že som sa od tejto knihy nedokázala odtrhnúť. Smutný príbeh Ever ma natoľko pohltil, že som sa dokázala presunúť do úplne iného sveta.
Moja knižnica obsahuje väčšinou sladké, zamilované knihy ktoré keď otvoríte na akejkoľvek strane vyteká z nich med.
Táto kniha bola však ozvláštnená rôznymi vecami ktoré z nej určite nerobili presladený román.
Kniha bola od začiatku až do konca plná nečakaných zvratov a vecí, ktoré by som určite nepredpokladala.

Postava menom Damen sa len tak z ničoho nič objavila v živote Ever. Určite to však nebola iba náhoda. Damen je neskutočne dokonalý a úžasný čo ma dosť hnevalo. Do poslednej chvíle som netušila čo má s Ever spoločne ale chcela som sa to tak strašne dozvedieť, že som knihu hltala stranu po strane.
Počas čítania som mala toľko otázok no odpovede na ne stále neprichádzali. To má nútilo čítať ďalej a ďalej.
V príbehu boli dve postavi ktoré ma dokázali vytočiť do vývrtky a to Haven, Everina kamarátka a Drina, kamarátka...no vlastne asi skôr nepriateľka. Poďme však pekne popriadku.
Haven ma neskutočne vytáčala lebo sa ku svojej kamarátke správala naozaj hnusne. Čo som je však na konci knihy musela odpustiť, pretože za to nemohla.
No a Drina..no tá je kapitola sama o sebe. Jednoducho tá hnusná, zákerná, sviňa. Zlá postava v príbehu.
Musím uznať, že svoju úlohu splnila naozaj výborne.

Celý príbeh bol plný úžasných scén. Ešte v žiadnej knihe ma záver neprekvapil tak, ako v tejto. Do poslednej chvíle som si predstavovala niečo úplne ale, že úplne iné. Určite ma však nesklamal. Práve naopak, predčil všetky moje očakávania.
Vo chvíli, keď už som si myslela, že hlavná hrdinka konečne zistí všetky tajomstvá, objavil sa ďalší háčik ktorý jej to neumožnil. Preto mohol príbeh hladko pokračovať ďalej a dôjsť až k úžasnému koncu.
Nemám moc rada série v ktorých je veľa kníh. Bojím sa, že keď si prečítam ďalšiu a ďalšiu, nebude ma mať čo prekvapiť. Verím však, že u tejto série sa to nestane.
Táto séria má 6 kníh, ale teším sa, keď sa pustím do čítania ďalšej.

Hodnotenie: ⭐⭐⭐⭐⭐5/5

Knihy z môjho pohľadu Where stories live. Discover now