De 3 zile nu mai fac nimic rau . Stau acasa si citesc. Inca dansez la club dar nimic in plus.Matusa Ana e tot in spital dar e bine , din cate stiu . Totul e bine...faza e ca ma tot gandesc cum Jo putea sa fie fratele lui Kevin fara sa stiu si..de ce Kevin e inca suparat pe mine . I-am trimis un mesaj cu " Am terminat cu tot , imi caut un alt job " si nu a raspuns.Imi vreau cel mai bun prieten inapoi . Am nevoie de un prieten si stiu ce el e acela , el e Lola 2 pentru mine acum . Am nevoie de el .
Il sun de 3 ori si nu raspunde ...Hai Keven.. . Nu ii pasa de mine si nici nu i-a pasat vreodata .
Am fugit in baie si am luat o lama..nu vreau sa fac asta iar dar daca nu o fac o sa mor trista .. macar asa mor mai bine .
M-am oprit dupa ce i-am scris numele cu lama pe pielea mea . Acuum arata mai bine ...mult mai bine.
Ma culc ...nu pot sa fac nimic mai bun acum , nu sunt in stare de nimic , l-am ranit pe Kevin .
-- Dupa 2 ore de somn--
Ma trezeste soneria de la telefon. E ora 4 dupamasa cine ma cauta ?
- Alo ?
- Mikeyla sunt Kevin , matusa ta are niste chestii la spital , vin sa te iau si te duc la spital .
- Ce s-a intamplat ?
- Vorbim in masina te astept in 5 minute in fata casei .
- Bine ,Pa .
Am fugit la dulap si mi-am luat o bluza cu maneci lungi sa nu mi se vada ranile si am fugit jos la masina lui Kevin.Urc in masina si il vad pe Kevin ca se uita ciudat la mine .
- Chiar trebuia sa iti iei pantaloni asa scurti ? mergem la spital femeie .
- Astia eraula indemana acum hai du-te si zi ce e inneregula.
- Operatia matusii tale a mers bine doar ca a avut ceva reactie adversa sau asa am inteles de la doctor .
- Ce lagatura ai tu cu asta si de ce vorbesti cu doctorul despre Matusa mea ?
- Sunt studentul doctorului ...o sa fiu doctor ai uitat ?.
- Da , scuze ...poti sa conduci mai incet de atat ?
- Nu vreau si amenda acum ok ?!
- Ok
Mi-am tras bluz apeste rani si mai tare si m-am uitat pe geam . Tot drumul al tacut ...nimic niciunul .
Am intrat in spital si am dat peste doctor .
- domnule doctor , ce mai face matusa ?
- A avut o problema cu noul tratament si e la terapie intensiva , nu o poti vizita asteapta aici peste cateva ore o sa fie mai bine si o sa o poti vedea .
- Bine.
M-am asezat in holul spitalului iar Kevin s-a asezat langa mine .
- Tu de ce ramai aici ?intreb eu
-Vreau sa vad ce se intampla...o sa ma ajute la examene la facultate
- Aha...
Kevin se apropie de mine si isi pune mana pe piciorul meu si ma mangaie incet . Ma uit la el
- O sa fie totul bine ... imi spun el luandu-si mana de pe piciorul meu .
- Kevin...esti suparat pe mine ?
- Da , dar asta nu inseamna ca nu esti inca cea mai buna prietena a mea .
- Atunci de ce m-ai evitat atat timp ?
CITEȘTI
I've changed
RomanceM-am schimbat . Nu mai sunt fata timida de acum cativa ani .Te-am uitat . Te urasc ! ( +15)