New Friend

11.7K 599 22
                                    

Ma trezesc dimineata pe la ora 4 , inca e intuneric . Ma trezesc din cauza unui sunet de sticla sparte care vine din bucatarie . Kevin doarme , doarme bine . Cobor singura , nu il trezesc . Cobor incet scarile , poate e un hot sau ceva . Nu au astia doi frati cea mai mare casa din oras dar au conturi imense . Ma uit in bucatarie atenta si il vad pe Andrew cum aduca cioburi de pe jos 

- Ce faci la ora asta , ? Intreb eu somnoroasa

- Scuze , am ajuns si am vrut putina apa dar am spart paharul

Ma aplec sa il ajut sa stranga cioburile dar ii vad fata ...

- Plangi ? Intre eu luandu-l de mana 

- Da , scuze , nu vreau sa ma vada cineva asa . 

- Ce s-a intamplat 

- Nimic.

- Sunt prietena ta , te cunosc destul de bine . Spune-mi ce e .

- Ana , logodnica mea a pierdut sarcina .

- Cum de ? Ce s-a intamplat ?

- Nu stiu , s-a intamplat pur si simplu .

- Parca spunei ca nu vrei copilul

- Da dar ...

- Erai fericit cu mica ta familie chiar daca negai asta , ii iubeai .

- Exact . 

- Uita-te la partea plina a paharului , Andrew . Poate nu a fost sa fie , poate nu erai pregatit , poate mai ai de invatat inainte sa aduci un copil pe lumea asta . O sa fie bine 

Eu si Andrew ne-am imbratisat prieteneste si apoi ne-am uitat unul in ochii altuia. 

- Hai sa trangem astea , spun eu .

Am strans cioburile si ne-am pus la masa , in parti diferite ale mesei . Andrew imi poveste ce s-a intamplat . La sfarsitul povestii pe la ora 5 Kevin vine somnoros in bucatarie .

- Ce dracu' faceti voi doi la ora asta amandoi aici ? Intreaba el indignat 

Ma ridic si il imbratisez .

- Ana a pierdut sarcina , Kevin . Cordonul ombilical s-a pliat si fara oxigen fatul a murit , mai pe scurt gata cu copilul . Spun eu serioasa .

Kevin se incrunta la mine 

- Ok doamna doctor , cum spui tu .

Kevin si Andrew se imbratiseaza lung asa ca intre frati si se consoleaza . 

- Va las sa va linistiti merg sa fac un dus . Spun eu despartindu-i din imbratisere

Merg sus sa fac un dus . La ora 7 dupa doua ore , dupa un dus lung si ales haine cobor jos si ii vad pe Andrew si Kevin . Joaca jocuri pe consola ca doi copii de gradinita . Se lovesc si de imping ca sa castige . Stau cu nebunii clar .

- Kevin , Andrew ? 

- Da . raspund ei la unison 

- Merg la spital sa vad ce face matus asi logodnica lui Andrew . 

- De ce ? Intreaba Andrew 

- Vreau sa vad ce s-a intamplat si sa stau cu ele , e datoria mea de femeie sa imi ajut semenele , spun eu zambind 

- Ok bafta , tine niste bani si cumpara-le cate ceva . Spune Kevin si imi intinde o bacnotade 500 $ mototolita in buzunar 

Waw ... bogat tipu' . Merg spre spital cu un taxi .

Intru intr-o benzinarie si cumpar doua cutii de bomboane . 

Intru in spital si ma indrept spre salonul matusii cu una din cutiile de bomboane .

- Matusa ? Intreb eu in timp ce intru 

-Mikeyla ! spune ea cu lacrimi in ochi .

Ma indrept spre ea si ii las cutia pe pat , in timp ce o imbratisez .

- Ma bucur ca ai venit . 

- Cum sa nu vin . Azi e prima zi in care poti sa fi vizitata , am venit cat de repede am putut .

- Tu esti bine , unde stai , Kevin are grija de tine asa cum mi-a promis ?

Kevin i-a promis asta Matusii . ? Il iubesc ...vai cat il iubesc .

- Da , stau la el si e cel mai bun baiat din lume . Tu esti bine matusa ?

- Sunt tinuta in viata de aparate , nu pot sa fiu foarte bine dar sunt cat se poate de bine pentru o babuta ca mine. 

Am inceput sa rad cu ea . I-am povestit tot , tot ce s-a intamplat de cand e ea in spital , mai putin partea cu curva din mine . I-am zi de Kevin dar nu si de Andrew . Nu vreau sa ii zic ca am fost asa ...da, am fost .

- Ma bucur pentru tine si Kevin , si transmite-i logodnicii lui Andrew pareri de rau din partea mea . 

- Bine matusa , asa o sa fac . Ne mai vedem . Te iubesc enorm , mama .

Cand i-am spus mama a inceput sa planga . Am imbratisat-o iar ea mi-a spus 

- Te iubesc , esti cea mai buna fiica din lume .

Am plecat mai fericita ca niciodata . Urmeaza logodnica lui Andrew .

Intru in salon si o vad acolo cu chipul ei angelic de roscata suparata . Arata bine , nu degeaba e logodnica lui Andrew .

- Buna , o salut eu incet 

- Hei ...spune ea intorcandu-se cu fata spre mine . A plans mult se vede.

- Uite , Andrew mi-a povestit totul si vreausa spun ca imi pare nespus de rau .

- Nu e nimic , o sa imi revin , multumesc ca ai venit . Inseamna mult pentru mine . spune ea imbratisandu-ma

- Andrew era trist ... ii pasa de asta . 

- Stiu . spune ea zambind .

- Si pana la urma nu e asa greu sa faci copii . O sa sa mai faci altul , si sunt sigura ca o sa fie un copil minunat dar toate la timpul lor . Nu iti irosi tineretea cu un copil , Ana .

- Ai dreptate , Mikeyla . Multumesc enorm .

Am stat cu ea la povesti o ora . E foarte de treaba femeie . Andrew e norocos cu ea si daca ii face ceva o sa il omor .

Am plecat de acolo zambind . pana la urma Ana o sa fie bine . La fel si matusa . Ma intorc acasa fericita . Sper ca si acasa toate sunt bine . Acasa ? Aia nu e casa mea , e casa lor eu sunt doar in plus acolo ... vreau sa ma intorc la casa mea cu matusa . Chiar daca iubesc casa aia cu Kevin si Andrew in ea ... nu e " acasa" .

I've changedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum