Sg:Yaa! E 7:00 am. De cd ne ai chemat?!
Jyiong:Mai usor Suga! E.urgent!
Rose:Ce este Jyong
Jyong:Cineva la ajutat pe Jackson sa evadeze!
Jk:CE?!
Sg:Si cine crezi ca a facut tampenia asta?
Jyong:Subin...
Rose:NU IA AJUS CA NE AU LUAT PARINTII?!
Jyong:Stiu rose. Dar Subin este singura care ne vrea raul acum.,,Sunteti siguri de asta?"
O voce de femeie i a facut pe toti sa tresara speriati ne stiind de unde se aude
,,Microfonul fraerilor" o alta voce de femeie se aude de la acelasi microfon.
Jk*spoteste*:Cand ai pus microfoane in birou?
,,Ne am acupat noi de asta" de data asta o alta voce se aude doar ca de baiat.
Jyong:Cine sunteti si ce vreti?!
,,Ohh Jyong nu ne mai tii minte sau ce?"
,,Asa de usor ne ai uitat pentru niste maimutici?"
Sg:Nu suntem maimutici!
Jyong:Sinucid Sqaud?
,,Aa ne tii minte"
Jyong:Lisa,Jennie, Jimin de ce faceti asta?
,,MAI INTRBI JYONG?!"
Jyong:...imi pare rau...
,,Scuzele tale nu te ajuta cu nimic"
Jyong:Va rog haideti sa discutam desrpe asta
,,Hahah. Bye bye jyong"
,,Ne mai vedem"
Jk:Ce a fost asta??
Jyong:Trebuie sa va spun ceva. Imediat ce dam microfoanele jos.
Dupa ce am scos microfoanele din camera jyong ne a spus sa ne asezam.
Rose:Despre ce e vorba si cine e Sinucid Squad?
Jyong:Singurii care i au cunoscut au fost traineri care sunt aici de 8 ani. Si eu normal.
Sg:Deci cine sunt?
Jyong:Sinuvid squad au fost ca si fii mei inainte de voi. Ei erau cei mai buni spioni de aici. Mai buni decat voi,de omie de ori mai buni decat voi. M au invins si pe mine.
Jk:Si de ce ne vor raul?
Jyong:Pentru ca inainte sa apareti voi ei erau ce sunteti si voi pentru mine acum ca niste fii. Doar ca atunci cand ati aparut i am inlocuit ca un fraer. I am tradat pentru voi. De atunci au fost da ti afara pentru a nu va face voua rau. Am crezut ca s au lasat si ca acum au o viata normala. Dar atunci cand au zis cand au zis ca se vor rasbuna nu au mintit.
Sg:Ne putem apara
Jyong:VOI NU INTELEGETI. Credeti ca sunteti mai puternici ca mine?!
Rose:Nu am zis asta..
Jyong:Ei bine ei sunt mai puternici ca mine. Daca voi nu sunteti nici macar atat de puternici ca mine cum va asteotati sa va aparati de ei?
Jk:Se pare ca are dreptate..
Jyong:Copii trebuie sa aveti grija. Sunt foarte puternici iar eu nu o sa pot fii mereu cu voi. Trebuie sa incercati sa va aparati cand nu am sa fiu eu cu voi.
Sg;Cum o sa ne aparam de ei cand nici macar nu stim cimum arata
Jyong:Sa va arat o poza
Jyong isi scoate telegonul intrand in galerie aratandu ne o poza cu fiecare
Jyong:Ea este Jennie
Jyong:Lisa
Jyong: si jimin
Jk:Deci de asta se auzeau 2 vocii feminie si una maculina
Jyong:Da! Acum aveti grija de voi va rog