1.

175 9 0
                                    

"Naar Amerika?' Jonas kijkt zijn vriendin stomverbaasd aan. Mila knikte. "Ik mag dansen in een videoclip van een doorbrekend artiest. En." "En?!" Vroeg Jonas toen het stil bleef. "Ik doe het samen met Brandon. " Jonas keek haar jaloers aan. "Je moet je geen zorgen maken, geloof me, vertrouw me." Jonas leunde met zijn hoofd tegen dat van Mila. "Ik zie je graag Mila, ik vertrouw je ook. Het is gewoon Brandon die ik niet vertrouw. Ik wil niet weten waar hij jou vasthoudt." "Maak je maar geen zorgen. En ik zie u ook graag." Jonas had tranen in zijn ogen. "Als jij dat wilt, dan moet je dat doen, ik wil niet dat je je dromen opgeeft, omwille van mij. Weet dat ik je daar dan in zal steunen." Mila kneep haar lief zachtjes in zijn bibberende handen. "Geloof me, ik hoef Brandon niet, ik heb jou terug en geloof me, daar ben ik blij om."  Jonas keek haar aan. "Wanneer vertrek je?" "Pas volgende week dus we hebben tijd zat om samen leuke dingen doen." Jonas knikte maar liet zijn blil naar beneden glijden. " Ik moet even alleen zijn" gaf hij aan waarna hij richting kelder trok. Mila zuchtte, dit was haar droom maar dat was haar lief even zeer. Op een zeer onverwacht moment legde iemand zijn hand op haar schouder. "Alles oké?!" Ze keek op en zag Brandon staan. Ze zuchtte luid hoorbaar waarna ze hem aankeek en haar uitleg deed. " Het is Jonas" Brandon keek haar aan en mompelde. Tuurlijk was het Jonas, het was altijd hem. "Vertrouwt hij je niet met mij?!" Brandon begreep het ergens wel, maar het was ergens ook zeer vermoeiend. Het was al jaren zo, vanaf het moment dat zijn naam viel werd Jonas jaloers. "Hij moet eens leren jou dromen niet in de weg te staan. Als hij je echt graag doet moet hij je leren loslaten. Dit werkt zo verstikkend Mila, ik vraag me af hoe je het met hem kan uithouden. Versta me niet verkeerd, ik zie je graag gelukkig maar ik heb het gevoel dat hij je teveel tegenhoud en hij je wil beschermen tegen mij." Mila schudde haar hoofd. "Ik snap dat jij je vragen daarbij hebt maar als je iemand graag ziet neem je dat erbij." Brandon schudde zijn hoofd. "Maar dat wil niet zeggen dat je dat moet goedkeuren. Komaan Mila,  Dit is jouw leven,  doe er iets mee alstublieft.

vrienden voor het levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu