Bilinmeyen numara: Hala beni bulamadın, değil mi?
Bilinmeyen numara: Yakışıklı olduğun kadar gerizekalısın da.
Draco: Yakışıklı olduğunu kabul ediyorsun yani ;)
Bilinmeyen numara: Kör değilim.
Draco: Bu gün Hufflepuff'larla ortak dersimiz var.
Bilinmeyen numara: Peki bundan banane?
Draco: Seni er ya da geç bulacağım. Derste gozlerini üzerimden alamayan kim varsa büyük ihtimal o sensindir.
Bilinmeyen numara: Bulana kadar her gün senin moralini bozacağım.
Bilinmeyen numara: Üzdüğün insanlar ağlarken senin gülmeye hakkın yok çünkü.
Bilinmeyen numara: İnsanlık ayıbısın.
Draco: Bak, benim için bir şey ifade ettiğini sanıyorsan
Draco: Ya da zamanla kişiliğine aşık olacağımı düşünüyorsan fazla hayalperestsin.
Draco: Bu da tam bir Hufflepuff'lı olduğunun kanıtı.
Bilinmeyen numara: Senin zekan beni bulmaya yetmez. Emin ol.
Draco: Beni bu kadar küçümseme.
Draco: Beni sevdiğini söyleyemeyecek kadar korkaksın.
Draco: Seni fark etmedigim için de böyle ucuz bir numara seçtin.
Draco: İyi iş.
Bilinmeyen numara: Kaç kere söyleyeceğim?
Bilinmeyen numara: Seni asla sevmeyeceğim, hiç bir türlü.
Bilinmeyen numara: Kim senin gibi birini sever ki?
Bilinmeyen numara: Ne işe yarıyorsun ki sen?
Bilinmeyen numara: İnsanları küçük düşürmekten başka ne boka yarıyorsun?
Bilinmeyen numara: Soyadın olmasa bir hiçsin.
Draco: Yeter bu kadar.
Bilinmeyen numara: Emin ol hayatta seni asla olduğun gibi seven birini bulamayacaksın.
Draco: Sana yeter dedim!
Bilinmeyen numara: Ailen sana nasıl katlanıyor hiç bilmiyorum. Hatta seni gerçekten sevdiklerinden bile emin değilim.
Draco: Siktir git.
Bilinmeyen numara: Gerçekleri duymak zoruna mı gitti? *Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.*
Bilinmeyen numara: Oh, beni engelledin mi cidden? *Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.*
Bilinmeyen numara: Peki..
*Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.*Bilinmeyen numara: Hey Malfoy! Sadece bir anlık sinirlenmeydi! *Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.*
Bilinmeyen numara: Konuşmaya devam etmek istiyorum.. *Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.*
Bilinmeyen numara: Ya da istemiyorum! Ne halin varsa gör. *Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione|Texting
Fanfiction"Seni gördükçe midem bulanıyor Malfoy. İnsanlığa bir iyilik yap ve Astronomi kulesinden atla."